Gå til innhold

Billedkunst: KUNSTNER/FLINK TIL Å TEGNE? trenger hjelp! (Betaler) for at noen skal kunne tegne en tatovering for meg!


Anbefalte innlegg

hei! jeg har tattoveringstime på torsdag, og jeg vet sånn sirka hvordan jeg skal ha.

men jeg skal ha noen forandringer på en jeg vet om og har ett bilde av.

 

 

trenger noen som er flinke til å tegne, som enten kan scanne inn og sende til meg eller tegne på pcen og sende meg.

 

jeg kan godt betale på forhånd. men da må du virke reell. dette er kjappe penger, og litt kult hvis du har tegnet det en person har tattovert på seg?

 

utgangspunktet er :

 

 

skal ha litt annerledes horn osv.

 

blir i første omgang mest fokusert på tegning med kun outline osv, altså. bare svarte enkle streker.

 

ta kontakt hvis du kan mestre dette

Endret av Shibb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg tror jeg har en grei ide til deg. Må bare scanne den inn eller fotografere den først. Har ikke kamera her, og driverene til scanneren min er så fordømt umulig å finne.

 

Sånn, nå har jeg fått scannet det inn. Det ble kanskje ikke verdens beste men det er det beste jeg klare hvertfall. Jeg tror det kan bli en helt ok tatovering. Det du kanskje vil gjøre med den er å be tattovøren gjøre kantene litt skarpere i stedet for å ha dem runde :D

post-49936-1280704803,708_thumb.jpg

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...