Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

JENTER: hva synes dere om å holde hender tidlig i forholdet


Gjest asdfghgeghgrjtfgn

Anbefalte innlegg

Gjest asdfghgeghgrjtfgn

Du har ikke noe spesieltforhold til gutten, men har kjent han noen mnd/år, og synes han er kjekk.

Dere er sammen på felles vors/fester, og med felles venner. Han inviterer deg på kino, mens dere ser på filmen, tar han deg i hånda, og dere holder hender gjennom filmen. Hvordan følelser forlater du lokalet med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du har ikke noe spesieltforhold til gutten, men har kjent han noen mnd/år, og synes han er kjekk.

Dere er sammen på felles vors/fester, og med felles venner. Han inviterer deg på kino, mens dere ser på filmen, tar han deg i hånda, og dere holder hender gjennom filmen. Hvordan følelser forlater du lokalet med?

 

Hvis jeg er det minste interessert er det superhyggelig! Men hvis jeg ikke er det minste interessert og får følelsen av at gutten er veldig interessert så ville jeg syntes det kanskje ble litt vansklig. Ikke å holde hender, altså. Det er jo koselig nesten uasnett. Men jeg ville følt at jeg kanskje sendte feil signaler hvis det uasnettt aldri kom til å bli noe.

Lenke til kommentar
Gjest mazkin

Hvis jeg er det minste interessert er det superhyggelig! Men hvis jeg ikke er det minste interessert og får følelsen av at gutten er veldig interessert så ville jeg syntes det kanskje ble litt vansklig. Ikke å holde hender, altså. Det er jo koselig nesten uasnett. Men jeg ville følt at jeg kanskje sendte feil signaler hvis det uasnettt aldri kom til å bli noe.

 

hvis du ikke er det minste interessert så takker du heller nei til kinoinvitasjonen...

Lenke til kommentar

Vel, flott, fantastisk, hyggelig, fint, deilig, berusende?

 

Poenget med med det jeg skrev, er at jeg ihvertfall, som jente, vil holde hender med den jeg er forelska i (i skrivende stund min kjæreste) uavhengig av hva slags film vi ser på. Man gjør det fordi man har lyst, og jeg driter i hva slags film det er, fordi det gir en berusende følelse, det gir en følelse av samhold og tilhørighet, det føles trygt og godt, det gir en kilende følelse i magen og det gjør meg rett og slett glad. Det gjør at jeg føler meg elsket og det er deilig å få den oppmerksomheten jeg føler det gir meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...