Gå til innhold

Ny her


Anbefalte innlegg

Hei! :D

Jeg er en 20 år gammel jente fra Bærum. Jeg er student, og har tilbragt det siste året i Trondheim men har nå vendt nesa hjemmover igjen. Min store drøm er å bli forfatter, men satser på en litt mer realistisk utdanning først hvor jeg også får utviklet kreativiteten og skrivingen min. Jeg elsker musikk, men spiller desverre ikke noe instrument selv. Ellers er jeg vel en typisk 20 åring - er mye med venner, går på skole og drar ut på byen en gang i blandt. Bortsett fra å skrive, er også Photoshop noe jeg driver med på hobbybasis. Har holdt på i 4 år nå og er selvlært, og har hatt en tanke om å utdanne meg innenfor grafisk design. Det er hvertfall noe jeg kan tenke meg å gjøre senere, dersom det studiet jeg begynner på nå ikke er noe for meg.

 

Videre elsker jeg internettfora. Har vært på forskjellige helt siden jeg var 11 år, og er ikke en vane jeg har tenkt å legge fra meg. Elsker å diskutere og ytre meninger, men også å høre på inspill og lære av andre. Er det noe jeg ikke tolererer derimot er det drittslening, og da kan jeg være ganske krass tilbake.

 

Så håper jeg at det gode intrykket jeg har fått av dette forumet lever opp til forventningene =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet. :)

 

Et tips til deg er å rapportere drittslenging, ikke svar tilbake. Svarer du tilbake, vil det bare føre til at du også får konsekvenser. :wee:

 

Ja, det er et godt tips å ta med seg =) Godt det er slik her. Har som sagt vært borti mange nettfora, og det er flere steder hvor drittslening er en daglig kost uten at moderatorer gjør noe for å rydde opp. Vanligvis er det ikke jeg som får dritt slengt mot meg, men jeg har en tendens til å forsvare personer som blir utsatt for dette - eller rapportere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...