Gå til innhold

winlogon.exe bruker all min cpu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Som dere ser på bildet, så skjønner dere sikker problemet. Har brukt Spyware Doctor og CCleaner. Og Malwarebytes' Anti-Malware. Mange ting.

Det blei plutselig litt borte, men så kommer det igjen. Det holder på sånn. Har prøvd å følge instrukser om å bruke Spyware Doctor og det som er fra forskjellige sider, men det går ikke vekk.

Kan noen hjelpe meg?

2189203486.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å avvinstallere Flash player? Evt. oppgradere den?

Gikk på Flash Player sida nå og innstallerte den som sto der. Vet ikke om det hjelper, ser det ikke enda i hvertfall. Kommer sånn plutselig bare.

Skrevet

kommer sånn "Google Chrome sluttet å virke" opp. Og da begynner det winlogon.exe greiene. Men problemet er at om jeg lukker google chrome, så er det forstatt en i oppgavebehandling som driver å går. Og om jeg avslutter prossessen, så begynner winlogon drittet. OG om jeg avinstallerer Google Chrome, så hjelper det heller ikke.

Skrevet

Det skal gå 1 winlogon prosess i prosess manager.

Problemet ditt kan jo være malware relatert, så jeg foreslår at du sjekker opp maskinen med litt ymse verktøy.

Du kan ta deg en kikk i virus seksjonen her for tips.

Skrevet

Flere Winlogon.exe prosesser kjøres med description = Flash Player hos deg og det rimer ikke.

Ser ut for meg til at du er infisert via sårbarhet/exploit i adobe flash med virus/malaware/trojaner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...