Isvarmt Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen
LMH1 Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 (endret) Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen. Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet. Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven. I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti. Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det. Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows? Etter min mening er det bedre.. Er du student kan http://store.apple.com/no/browse/campaigns/back_to_school?cid=AOS-EMEA-BTS10-com-home-NO tilbudet være interisant? Endret 27. juni 2010 av LMH1
Isvarmt Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Skrevet 27. juni 2010 Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen. Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet. Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven. I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti. Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det. Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows? Etter min mening er det bedre.. Er du student kan http://store.apple.c...S10-com-home-NO tilbudet være interisant? hei takk for svar, det student tilbudet virket interresant, har lenge hatt lyst på en ipod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå