Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 12-13 år og det er en jente jeg liker godt. men det ser ut som hun ikke liker meg. jeg trenger hjelp! har noen, noen tips så bare post. Takk :D

ok her er noen detaljer. for det første jeg kommer ikke til å nevne noen navn. hun liker dyr hvis jeg ikke tar feil har hun 2 hunder og en hest og har hatt en ilder og 3 andre hunder.vi er venner fordi vi sykler hjem fra skolen sammen nesten vær dag. ikke veldig mye mer og si om henne.

Endret av Mester7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En dag dere sykler hjem sammen, kan du ikke spørre om hun vil bli med hjem til deg, hvor dere kan finne på noe sammen? Jeg vet ikke hva 12-13 åringer driver med nå til dags. Om det er noe du selv liker å gjøre hjemme, få henne med deg på det, så har dere det koselig sammen. Så kan hun kanskje spise middag hos deg eller dra hjem og spise hos seg selv. Om du følte det gikk bra hjemme hos deg kan du jo spørre om hun vil komme bort igjen til deg etter hun har spist eller at du kan komme bort til henne.

Lenke til kommentar

En dag dere sykler hjem sammen, kan du ikke spørre om hun vil bli med hjem til deg, hvor dere kan finne på noe sammen? Jeg vet ikke hva 12-13 åringer driver med nå til dags. Om det er noe du selv liker å gjøre hjemme, få henne med deg på det, så har dere det koselig sammen. Så kan hun kanskje spise middag hos deg eller dra hjem og spise hos seg selv. Om du følte det gikk bra hjemme hos deg kan du jo spørre om hun vil komme bort igjen til deg etter hun har spist eller at du kan komme bort til henne.

det er på en måte ikke så lett og spørre om det. da kan hun skjønne det fort og hvis hun ikke liker meg da kan det gå utover vennskapet

Lenke til kommentar

Når dere tar følge hjem fra skolen, er dere alene eller med andre. Og er dere da litt gode venner pga dere tar følge, og er dere venner ellers på fritida. (beklager mange og'er)

vi er venner mest på grunn av at vi sykler hjem fra skolen sammen og ja, det er 2 andre gutter vi sykler med

Lenke til kommentar

De to andre guttene kan jeg se kan skape problemer for deg. Et forslag: Når dere fremdeles er på skolen kan du spørre henne om hun blir med å sykle en litt lengre vei hjem, en slags omvei da, bare for gøy. Det i seg selv kan jo være veldig koselig, men om hun blir med kan du også spørre henne på tomannshånd om hun har lyst å f.eks. bli med deg hjem.

 

Ikke vær redd for å dumme deg ut. Tro meg, det er verre å angre på noe man ikke har gjort enn noe man har gjort.

Lenke til kommentar

De to andre guttene kan jeg se kan skape problemer for deg. Et forslag: Når dere fremdeles er på skolen kan du spørre henne om hun blir med å sykle en litt lengre vei hjem, en slags omvei da, bare for gøy. Det i seg selv kan jo være veldig koselig, men om hun blir med kan du også spørre henne på tomannshånd om hun har lyst å f.eks. bli med deg hjem.

 

Ikke vær redd for å dumme deg ut. Tro meg, det er verre å angre på noe man ikke har gjort enn noe man har gjort.

der kommer det 2 nye problemer

1: det er ikke noen omveier

2: hun er aldri alene i skolegården

3: når vi begynner på ungomsskolen etter sommeren kommer hun til å være med enda flere...

Lenke til kommentar

Altså, det fins alltid omveier. Poenget mitt var bare at dere kunne sykle en liten tur sammen. Trenger ikke være i retning av hjemmene deres, trenger ikke være en omvei hjem, bare en tur. Kan være hvor som helst.

 

Og du trenger ikke snakke til henne i skolegården, prøv å nå henne når hun er på vei ut eller til toalettet eller hva som helst. De fleste har i alle fall noen få øyeblikk alene i løpet av dagen. Hvis ikke kan du jo prøve å skaffe mobilnummeret hennes og sende en sms, om dere begge har mobil. Husk i så fall å si hvem meldingen er fra.

Lenke til kommentar

Jeg har som regel; all info man får via nettet er for your eyes only, enten det er ting om henne eller kontaktinformasjon. Blir jævlig creepy hvis du har googlet henne og finner ut at hun var med i sjakk-NM i 2005 elns og så popper du opp med første gang du møter henne "men hvordan var det å være med i sjakk-NM" f.eks.

 

Benytt deg ikke utad av informasjon du erverver på et upersonlig plan. Det innebærer også det å finne nummeret hennes. Du kan godt finne det, men for all del, bruker du det så er det JÆVLIG creepy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei jeg er en gutt på 12-13 år og det er en jente jeg liker godt. men det ser ut som hun ikke liker meg. jeg trenger hjelp! har noen, noen tips så bare post. Takk :D

ok her er noen detaljer. for det første jeg kommer ikke til å nevne noen navn. hun liker dyr hvis jeg ikke tar feil har hun 2 hunder og en hest og har hatt en ilder og 3 andre hunder.vi er venner fordi vi sykler hjem fra skolen sammen nesten vær dag. ikke veldig mye mer og si om henne.

 

La det gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...