Gå til innhold

MM2 - 16 år. Står midt mellom fjortis & voksen.


Anbefalte innlegg

Okey? Jeg veit ikke åssen du har på skjorter, men jeg knepper helt opp om vinteren. Da det uansett skal settes et slips eller sløyfe på. Noe annet enn det ville vært teit. Om sommeren så går hvertfall ikke jeg med t-skjorte under, og da er problemet løst for min del. Andre kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey? Jeg veit ikke åssen du har på skjorter, men jeg knepper helt opp om vinteren. Da det uansett skal settes et slips eller sløyfe på. Noe annet enn det ville vært teit. Om sommeren så går hvertfall ikke jeg med t-skjorte under, og da er problemet løst for min del. Andre kan jeg ikke svare på.

 

Så visste jeg ikke at dere snakket om vinter heller da. Dere snakket om t skjorter under skjorter, som ikke er pent når man ser toppen av t skjorten under skjorta..

Lenke til kommentar

Jeg skreiv jo at jeg snakket om vinteren, og at jeg ikke kan svare på hva andre gjør. Og for å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk t-skjorte under skjorte her om dagen, og den syntes ikke i det hele tatt, med to knapper åpen. Dette var da med v-hals tee, har faktisk ingen crewneck tee lenger.

Lenke til kommentar

Jeg skreiv jo at jeg snakket om vinteren, og at jeg ikke kan svare på hva andre gjør. Og for å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk t-skjorte under skjorte her om dagen, og den syntes ikke i det hele tatt, med to knapper åpen. Dette var da med v-hals tee, har faktisk ingen crewneck tee lenger.

 

Jeg refererte egentlig til de tidligere innleggene, om at mange anbefalte t skjorte under skjorte. Visste ikke at de snakket om v-hals heller da. Men siden det var sommer tenkte jeg de snakket om sommeren. Og jeg lar vanligvis 1-2 knapper være oppe på skjorta.

 

Beklager misforståelsen bebeluv :p

Lenke til kommentar

Oi oi oi! Så mye diskusjon det ble rundt t-skjorten under skjorten da!! Er vi ferdig snart eller?

 

Til TS: Det viktigste er å finne noe du selv liker, men være åpen for forslag! Jeg har byttet voldsom stil de siste 3-4-5 årene, mye av klærne jeg går i nå hadde jeg aldri trodd at jeg passet eller ville like. Noe jeg synes er veldig greit, er å vite litt hva du ser etter, så stikke på butikken når det er lite folk der og spørre personen på jobb. Carlings på Arkaden har som regel noen søte jenter som er flinke til å hjelpe =)

 

Jeg har nok hakket mer "ung" stil enn store deler at motekongene her på forumet, går mye med t-skjorte og cardigan. Er også veldig glad i Converse sko. Caps blir også brukt når jeg ikke gidder å bruke tid på håret. Det skal nevnes at mye av stilen min styres av at jeg ikke prioriterer klær når jeg bruker penger. Har i nesten over 1 år hatt kun to bukser, komt meg helt opp til 4 nå.

 

 

Skal ikke komme med noen konkrete tips, da jeg sikkert blir skutt da! =)

Lenke til kommentar

Ja, stol på folk som får bonuser hvis de selger mer rolleyes.gif

 

 

Og første og siste setning, er du 12 år eller?

 

 

 

For å svare MM2. Blant dyrt og billig. Å se ut som en klesdukke for alle merkene på S&S ser bare dumt ut. Vailent har noen ensfargede t-skjorter med en mer avslappet passform jeg liker godt. Utover det er passform det viktigste, og selvfølgelig det å prøve seg frem å få ris/ros på det.

Lenke til kommentar

Ja, stol på folk som får bonuser hvis de selger mer rolleyes.gif

 

 

Og første og siste setning, er du 12 år eller?

 

 

 

For å svare MM2. Blant dyrt og billig. Å se ut som en klesdukke for alle merkene på S&S ser bare dumt ut. Vailent har noen ensfargede t-skjorter med en mer avslappet passform jeg liker godt. Utover det er passform det viktigste, og selvfølgelig det å prøve seg frem å få ris/ros på det.

 

Ikke snakk om å stole på dem. Men få hjelp. Pga de har jeg prøvd bukser jeg ikke aldri kunne tenkt meg å prøve eller kanskje ikke har sett. Jeg sier ikke kjøpe blindt, men få hjelp til å finne plagg og prøve dem. De siste gangene jeg har lett etter bukser, har jeg prøvd 10-12 (i flere butikken) før jeg fant den jeg likte.

 

Tror mange er som meg, dårlig til å se hvordan en bukse ser ut på seg selv når du ser den henger i butikken samt å utfordre seg selv. Slim-fit var uaktuelt for meg for noen år siden, nå er store deler av min garderobe av den passformen.

 

Ekspeditører er absolutt et flott verkstøy hvis du selv ikke har venner og kjente som følger med. Og de har all grunn til å finne fram klær som faktisk er det kjøper ønsker (selvsagt mange som kjøper alt som er "mote"..) De tjener lite på at du går derfra uten klær og med en dårlig erfaring..

 

Og nei, er 23. Ser ikke at mitt ønsker om å bli skutt av mote-jegere her inne på forumet skal tilsi noe om alderen min =)

Lenke til kommentar

Skal uansett sjekke ut båtskoene. Er det kun SB som gjelder? Vet ikke hvor de selger de i Stavnger området.... Vil helst gå å kjøpe fysisk i butikk.

 

De har Sebago i den ene skobutikken som ligger i samme "gate" som session (bare i motsatt ende) på kvadrat. Har dem også på eurosko (tror jeg) som også ligger der. I Stavanger har de Sebago i den herrebutikken som ligger rett ved burger king (ved torget). Ellers så er Sperry et godt valg når det gjelder båtsko. Dette finner ud bla. på Companys (kvadrat).

 

Noe du lurer på ang. shopping i Stavanger området er det bare å spørre, har stålroen der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...