Gå til innhold

Noen som har erfaring med med Atlantic 445 Exclusive M/ Parsun 25hk


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er nok en grunn til prisforskjellen mellom Evinrude og Parsun. (Har forøvrig aldri hørt om Parsun, men hadde en Selva 2-takt fra Frydenbø for noen år tilbake, og kan garantere deg at det er en motor jeg aldri kommer til å kjøpe igjen!)

 

Ellers ser jo båten bra ut, særlig til ditt bruksområde som du beskriver her :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det blir helt OT å ta i denne tråden egentlig, men siden dere spør er det vell litt lov?

Har en White Shark 170 med en Evinrude Fitch Ram Injection 75 hester på hekken. Stått på verksted nå i over 3 uker uten at de finner feilen.. Vet bare at de fant feil på oljepumpen og at den er byttet, men problemet var der fortsatt (ja, de kunne se fysiske feil i oljepumpen, som var at oljen bare lakk gjennom membranen).

 

Ellers vet jeg meget lite selv, bare at jeg er jævlig lei av å vente!

Lenke til kommentar

Det blir helt OT å ta i denne tråden egentlig, men siden dere spør er det vell litt lov?

Har en White Shark 170 med en Evinrude Fitch Ram Injection 75 hester på hekken. Stått på verksted nå i over 3 uker uten at de finner feilen.. Vet bare at de fant feil på oljepumpen og at den er byttet, men problemet var der fortsatt (ja, de kunne se fysiske feil i oljepumpen, som var at oljen bare lakk gjennom membranen).

 

Ellers vet jeg meget lite selv, bare at jeg er jævlig lei av å vente!

 

skjønner at du er lei av å vente, du er jo tross alt mitt i sesongen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...