Gå til innhold

Modfiserte ramsinks, twinmos ser nå mer "ekstremt"


Anbefalte innlegg

Har alltid syntes at corsair og OCZ etc. hadde fancy heatsinks, så jeg tenkte jeg skulle "modifisere" de gamle thermaltake (de blå ja) jeg hadde liggende.. Spraya sølv, polerte 3-4 ganger med car wax. Kanskje ikke "all that" men jeg syns at en såpass bra brikkeprodusent som TwinMOS fortjener litt sexy utseende ;)

 

og her er resultatet:

http://case-spider.com/modules.php?set_alb...lbum.php&page=2

 

Min mening er at de ser mye bedre ut nå, og TwinMOS bør spandere på brikkene sine noe lignende, hva syns dere?

 

-Electr0n

 

edit: topic ble litt f*økka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personelig synes jeg det er litt fjasete å pynte på pc'en sin, men må innrømme at det der ble litt stilig :-?

 

Konklusjon: Du er litt fjasete?? :lol:

 

Er vi ikke alle litt fjasete?

 

At jeg brukte 6-7 timer på lepontkabisset mitt før jeg i det hele tatt satte inn hovedkortet er jo på grensen til det fjasete, men så ble det jo nice `n shiny også da. Ikke noe kabelsatan som lurer rundt i det kabbiset nei!.

 

DrE

Lenke til kommentar
Stilig det der :yes:

Har noen slike liggende selv. Kanskje jeg skal smelle dem på. Er brikkene dine singlesided eller doublesided?

 

de er singlesided, så den ene heatsinken passa ikke før jeg filet ned hjørnene, så limte jeg den fast med limet som fulgte med.. har ikke noen spesiell betydning, da den er stort sett kald hele tiden :)

Lenke til kommentar
cy_demon"]Jeg har en ultimate ide!

 

Du kan få gulsmeden til å dyppe ram sinken i sølv!! Mamma gjorde det med barneskoene mine. Derfor går det fint an å forsølve ram-sinks. L

 

Litt dyrt er det kanskje da ;)

 

Ja, og det vil kanskje samle til seg litt for mye oppmerksomhet.

Litt kjedelig å finne ut at ram sinksene er borte etter at man kommer hjem fra lan. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...