Gå til innhold

Dommerne i VM - diskusjon.


nybb

Anbefalte innlegg

Jeg gjør ikke det. Alle som har dømt selv vet hva jeg snakker om.

 

For øvrig. Enig med deg. Elendig dømming av dommeren i denne kampen. Her er det situasjoner som er tydelige. Klart rødt på handsen, og så fremt han som fikk gult kor rett etter det ikke sa noe, er det ikke gult kort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel vel, ny rekord for lavmål av dommertrioen i dag! Jeg tenker selvfølgelig på 2-2 målet til endland. Ballen er vel en halv meter innenfor streken, hele stadion får det med seg utenom de tre i svart.

 

Første gang jeg er enig med Nils Johan Semb om noe også, å sjekke om ballen er inne eller ute er en smal sak ved enten videodømming fra fjerde dommer eller en egen "måldommer" må si jeg foretrekker videodømming ettersom det burde fjerne all tvil.

Lenke til kommentar

I dag har dømminga vært veldig trist. All-over har det vært meget bra, men et par enkeltepisoder har vært katastrofale.

 

- Tevez scorte i en 2-3 meters offside

- England scoret, men fikk annulert.

 

Det jeg tidligere har uttrykt i tråden her er at jeg synes dommertabber o.l krydrer fotballen. Det står jeg for, men ikke i så høy grad. Jeg synes at et feil gult kort, feildømt frispark, kjefting o.l er morsomt. Men svært trist for England at det ble slik. Hadde det blitt 2-2 tror jeg kampen ville blitt mye mere annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...