Gå til innhold

Red dead redemption-360 eller ps3?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt hverken xbox eller ps3,men har nå bestillt ps3 KUN pga dette spillet!

 

Ser i ettertid at jeg kanskje var for rask med å bestemme meg for ps3 foran 360..

Etter å ha lest mange steder og sett bilder ser det ut som at 360 har bedre grafikk på de fleste spillene.

Jeg har enda ikke fått min ps3 i posten men kommer til å beholde den uansett.

 

Men til dere som har begge konsollene og har testet spillet på begge;

ER det virkelig så stor forskjell på grafikken som enkelte bilder skal ha det til?

For meg som ikke har testet noen av konsollene ser sikkert spillet lekkert ut på ps3 uansett,men jeg bestillte ps3 kun pga spillet...Derfor tok jeg kanskje feil valg..

 

Men er det en merkbar forskjell i grafikken når du sitter og spiller?Stillbilder bryr jeg meg ikke om,men tenker mer på selve gameplayet.

Vil helst ha penest grafikk,så lurer derfor på om forskjeller er så stor at man merker det godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt hverken xbox eller ps3,men har nå bestillt ps3 KUN pga dette spillet!

 

Ser i ettertid at jeg kanskje var for rask med å bestemme meg for ps3 foran 360..

Etter å ha lest mange steder og sett bilder ser det ut som at 360 har bedre grafikk på de fleste spillene.

Jeg har enda ikke fått min ps3 i posten men kommer til å beholde den uansett.

 

Men til dere som har begge konsollene og har testet spillet på begge;

ER det virkelig så stor forskjell på grafikken som enkelte bilder skal ha det til?

For meg som ikke har testet noen av konsollene ser sikkert spillet lekkert ut på ps3 uansett,men jeg bestillte ps3 kun pga spillet...Derfor tok jeg kanskje feil valg..

 

Men er det en merkbar forskjell i grafikken når du sitter og spiller?Stillbilder bryr jeg meg ikke om,men tenker mer på selve gameplayet.

Vil helst ha penest grafikk,så lurer derfor på om forskjeller er så stor at man merker det godt.

Har begge maskinene og kan si at jeg personlig syntes at Xbox 360 har endel bedre grafikk (Spessielt i Gta IV) ... Syntes jeg det er litt forskjell, har det på begge konsollene og er ganske lett og se.

 

Gameplay er helt samme som tidligere er nevnt..

 

Kos deg med spillet og konsollen :thumbup:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...