Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Peneste strender i Oslo og omegn som jeg vet om:

 

Langøyene - ta båt fra vippetangen, 60-bussen går fra Jernbanetorget/Oslo S ut til vippetangen.

Storøyodden - går buss til Snarøya, 10-15 minutter å gå.

Hvalstrand - det går buss omtrent til døra.

 

Det finnes forresten endel gamle bygg ute på Hovedøya - klosterruiner og diverse bygg fra 1500-1600-tallet.

 

 

Stupetårnet på Hvalstrand, altså denne siden av Hvalstrand er en utrolig pen location!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte opp på Paradisbukta.

 

var vist st hans aften, så litt for mye folk der. endte opp med å ikke bruke strand delen så masse. og pga fulle busser tok det så lang tid for ene modellen å komme seg ut dit at jeg mista mye av lyset jeg ville ha :/

 

Men skal poste litt bilder her når jeg er ferdig, fikk uansett endel gode - om ikke akkurat slik jeg tenkte, og ble en fin dag på stranda siden vi var der fra 15.00 - 22.30 :p

Lenke til kommentar

Endte opp på Paradisbukta.

 

var vist st hans aften, så litt for mye folk der. endte opp med å ikke bruke strand delen så masse. og pga fulle busser tok det så lang tid...

 

Ja, jeg har hørt at St Hans inntreffer en gang i året, men er litt usikker på når det er og hva som skjer... :whistle:;)

 

Venter spent på bildene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje litt rund rygg på den ene modellen i et par bilder, men for et blikk i sandwich-bildet! Whoo! :D

hun kunne nok jobbet med kroppsholdningen, men om hun gjør det så er det ingenting som hindrer der nei.

 

Cruel: husk å gi tilbakemelding til modellene, det er viktigere enn bilder. Å strekke ut ryggen kan virke veldig enkelt, men vil nok hjelpe på mange bilder videre!

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med å få modellene til å ha "rett" holdning. Men det hadde virkelig ikke passet til denne serien.

 

Redaksjonell mote har lite med god holdning / ta mest mulig flatterende bilder å gjøre, og handler mere om å lage en god historie med stemning. I denne serien skal det virke litt tilfeldig(men det er det såklart ikke), være litt hardt i kantene, ha litt edge og spille på kanskje ikke fult så subtile seksuelle undertoner.

 

Jeg trodde det var ganske åpenbart at det var med vilje ?

 

Man må jo se litt på stylingen, og prøve å sette det i en sammenheng, og se hele bildet som en helhet, og ikke vurdere poseringer, styling, lys, etterbehandling osv seperat.

 

Ikke for å være typen som bare unnskylder kritikk, og reagerer negativt, men jeg mener bare at du kanskje ikke ser helt hvor jeg vil med denne serien og prøver bare å forklare hvorfor jeg ikke er enig i det du sier.

Lenke til kommentar

burde spesifisert mer, det var ikke kritikk på det fotografiske/kunstneriske, var helst til Trondster på det utseendemessige. Holdningen synes jeg passer godt inn i det avslappede hippieaktige uttrykket. Husket ikke en gang at jeg hadde svart i denne tråden, må lære meg å skru av maskinen før jeg drar på fest ;)

Lenke til kommentar

Her er noen flere av bildene fra denne dagen;

(warning, mange bilder!)

 

Ble ganske mange små serier.. istedet for en stor. fucked up litt på styling delen ifht å få til nok outfits som passer sammen, og pga fulle busser ble ene modellen litt sen, så jeg rakk ikke lyset jeg ville ha på alt :/

 

1#

 

_MG_0124_Edit.jpg

 

_MG_0140_Edit.jpg

 

#2

 

_MG_0209_Edit.jpg

 

_MG_0197_Edit.jpg

 

(blir lett skitten også: http://www.cruelphotography.com/paradisbukta2/content/_MG_0232_large.html)

 

#3

 

_MG_0304_Edit.jpg

 

_MG_0315_Edit.jpg

 

_MG_0325_Edit_1.jpg

 

 

#4

 

_MG_0500_Edit.jpg

 

_MG_0509_Edit.jpg

 

#5

 

 

_MG_0559_Edit_2.jpg

 

 

_MG_0585_Edit_2.jpg

 

 

_MG_0602_Edit.jpg

 

 

_MG_0611_Edit.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...