Gå til innhold

Politiet i USA stopper folk som har gått på rødt lys......


Anbefalte innlegg

Beklager hvis du følte at jeg gikk på person. Det var holdningen du uttrykte jeg følte var enkel. Det står jeg for.

 

Jeg kan ikke se at det er et enkelt syn på livet å konstatere at man ikke skal angripe politiet. Ikke bare sier det seg selv at hvis man angriper politiet, så får man bare seg selv opp i trøbbel, men det er heller ikke akseptabelt å oppføre seg slik mot ordensmakten. Altså er det hverken lurt eller akseptabelt.

Den diskusjonen kan vi kanskje ta et annet sted, siden det blir off topic. Noen ganger er det kanskje verd å havne i trøbbel for. Jeg har vel for såvidt ikke sagt at man skal angripe politiet, jeg har sagt at noen ganger kan det være forståelig at mennesker motsetter seg maktbruk, det var det det var snakk om i denne saken. Det marginale tilfellet av "angrep" det var snakk om er som nevnt allerede personlig beklaget av jenten som gjorde det.

 

Er det taktisk lurt å gjøre som politiet sier? Utvilsomt. Om man alltid vinner på å være taktisk er ikke like sikkert.

 

Historien fra min ungdom dreide seg om en beryktet plitimann på den tiden. Jeg sa ikke at jeg personlig noensinne var i klammeri med ham. Men heller ikke at jeg ikke var det... :innocent:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med han der. Kvinnene fikk som fortjent.

 

Ellers, er det ulovlig å gå på rød mann i Norge?

 

Slik jeg har forstått det kan du ikke straffes for å gå på rød mann, men hvis trafikklyset har 2 røde menn under hverandre kan du bli pålagt bot for å gå på rødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...