Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Slettes...


Gjest Slettet+981723478

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville iallefall sjekket eventuelle svenske verksted nøye, gjerne spurt om de kunne fremvise noen norske referanser.

 

Fine med å få det gjort i Norge er at du har en garanti på jobben selv om den er dyrere. Jeg har sett en par biler som har vært i nord-Sverige å blitt lakket, de ser pen ut når de er nylakkert men etter ett år så begynner ett veldig dårlig grunnarbeid å titte frem igjen. Samme gjelder forresten en bil jeg har sett som var i Litauen, der var det gjort skrekkelig dårlig jobb!

 

Er litt sjangsespill å få det gjort i utlandet, de har mange dyktige folk men spørsmålet er heller om de legger mye sjel i det når de vet at dette er en bil som neppe kommer i retur uansett siden eieren bor langt unna.

 

Ta å høre med norske verksteder, Bobla er en liten bil og skal du ha den i orginalfarge kan du også spare deg noen kroner siden det neppe er metallic lakk.

Lenke til kommentar

Det er en på Amcarforum som har levert Mustangen sin til et firma i Polen. Ifølge ham selv er det svært viktig å velge riktig verksted. Feil verksted vil gi dårlig arbeid, men rett verksted vil gi godt arbeid som ikke står tilbake for noe gjort her i Norge. Til OK pris. Du kan jo ta en titt på tråden hans på Amcarforum, står mye interessant der. Gode bilder også :) Verkstedet han bruker er flinke å gi tilbakemelding underveis hvordan arbeidet går, maile bilder av prosessen, osv. Kontakter du ham sier han gjerne hvilket verksted han bruker og kommer med noen gode råd ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Har sendt han på amcarforum en mail, og håper jo da såklart på svar tilbake i løpet av relativt kort tid, så jeg får gjort de avtalene som trengs :D

Så ringer jeg nok de på Jan Car Factory i morgen og forteller om situasjonen.

Takk for all hjelp så langt, Det var godt å lese om en som har vært i situasjonen selv, og ikke bare hadde en kompis, onkel, fetter e.l. som var fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...