Gå til innhold

Iphone 4, kjøpe fra norge eller USA?


Anbefalte innlegg

sitter med et spørsmål. Jeg vurderer sterkt og kjøpe den nye Iphone 4 når det kommer til USA om noen få uker, men jeg sitter med spørsmålet om det er mulig og låse den opp? Eller burde jeg vente til den kommer til norge og låse den opp?

 

Noen som har ERFARING med dette? Altså vet åssen de låses opp/gjort det før osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig vanskelig å garantere noe nå, men dev team (google them) har som regel hatt en "fiks" i løpet av noen få dager fra de får tak i de nye telefonene (3g, 3gs hvertfall).

 

men selv om de klarer å få laget en ny "jailbreak", er det ikke sikkert at de får løst det slik at man kan benytte andre operatører. jeg vil anbefale at du venter til den lanseres i norge, i løpet av juli.

 

vær dog oppmerksom på at i4 kommer til å være vanskelig å få tak i de første mnd, pga. at norge er for smått i den store sammenhengen.

 

lykke til uansett, jeg skal garantert ha en i4.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

nei i usa selges operatørlåst til at&t, selv om man kan kjøpe dem uten abonnement. det er også strengere krav for å kjøpe i4 enn man skulle tro, bare sjekk nettsidene dems. trenger blant annet social security number etc.

 

mer håp i england eller tyskland bla.a. hvor den etter sigende også skal selges åpen. men da igjen er det jo mulig å få den subsidiert i norge, og både netcom og telenor åpner jo den opp i bindingstiden evt. ved avtalebrudd, så er ikke sikkert at dette blir så dyrt som å kjøpe den åpen i europa.

 

men gitt at det dukker opp en løsning fra dev team f.eks som også fjerner operatørlås, kan den kjøpes at&t-låst i usa, dette vil være eneste løsning for å få en i4 i drift uten å vente til den 24-mnd bindingen er over

 

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...