Horten94 Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hei leiter etter en allince PvP server. Orker ikke og skrive noe enda nytt noe på norsk så jeg gir min mmo-champion post Hello. Iam currently looking for a PvP server and guild.It MUST be alliance and its English EU server. So what do i look for ? I look for a server with active PvP With big and good PvP guilds With alot of active arena players And a good battlegroup for the faction and arena BIG + World PvP. (Even though its moastly dead.) Peace. Tusen takk for hjelpen
Porto Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 (endret) Ta en kikk på Stormscale Tror den er noe ala det du er på utkikk etter. edit: jeg har bare sett på horde siden, aner ikke hvordan den er på alliance siden. Endret 13. juni 2010 av Porto
Porto Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 som jeg sa, jeg har bare sett på horde siden så ikke at det sto alliance først, men tenkte jeg skulle nevne Stormscale siden det er en veldig pvp-basert server.
Horten94 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Skrevet 13. juni 2010 (endret) Er ikke stormscale ganske så Horde realm? Korrekt Endret 13. juni 2010 av Horten94
Jooose Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Er det ikke 51% Horde, 49% Alliance på Stormscale? Den er visst den beste, også mtp. Cyclone Battlegroup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå