Gå til innhold

Xbox LIVE Gamertags, Rally-Up med live Nicknames.


LekebiL

Anbefalte innlegg

Kanskje litt offtopic, men muligens kjekk info for noen (apropos forrige post)...

 

Jeg fikk, i likhet med flere her, 2mnd gratis abon. på Live ved kjøp av et spill. Men jeg ville gjerne snakke med folk når jeg spilte, og fant ut det lønnte seg å kjøpe et starterkit istedet for bare headset. Var litt usikker på om jeg måtte lage ny konto når jeg tok i bruk abon. fra starterkitet evt. om jeg måtte vente til prøveperioden var over.

 

Jeg tok til slutt sjansen og tastet inn koden for mitt 1års-abon. Det viste seg heldigvis at dette gikk fint og at året ble lagt til etter at de 2 mnd. prøvetid var ferdig. :)

 

Så hvis det er noen der ute som tenker å vente med å kjøpe starterkit til prøveperioden er over, men som gjerne vil ha headset nå, bare kjøp starterkitet med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå startet en ny acc siden jeg måtte registerere meg på nytt, det er fortsatt Loc Anarion, og spiller for tiden bare Procject Gotham Racing 2. Så om noen vil ta en kamp der, så er jeg med :)

:dribble: Hallo, tenker jeg skal på sånn rundt 10 tiden i kveld, er du klar da ? Gamertag: Braathen, har som sagt ikke headset enda men vi kan vel ta en tur for det. Legger deg til i vennelista. :thumbs:

Endret av Gamer1963
Lenke til kommentar
Kanskje litt offtopic, men muligens kjekk info for noen (apropos forrige post)...

 

Jeg fikk, i likhet med flere her, 2mnd gratis abon. på Live ved kjøp av et spill. Men jeg ville gjerne snakke med folk når jeg spilte, og fant ut det lønnte seg å kjøpe et starterkit istedet for bare headset. Var litt usikker på om jeg måtte lage ny konto når jeg tok i bruk abon. fra starterkitet evt. om jeg måtte vente til prøveperioden var over.

 

Jeg tok til slutt sjansen og tastet inn koden for mitt 1års-abon. Det viste seg heldigvis at dette gikk fint og at året ble lagt til etter at de 2 mnd. prøvetid var ferdig. :)

 

Så hvis det er noen der ute som tenker å vente med å kjøpe starterkit til prøveperioden er over, men som gjerne vil ha headset nå, bare kjøp starterkitet med en gang.

:thumbup: Takk for opplysningen. Jeg har også et 2mnd prøveabb. på et annet spill, vet du hva som skjer hvis jeg legger inn den nå, får jeg 4 mnd gratis eller må jeg vente til det abb. jeg har går ut ?

Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke. Har faktisk en 2mnd prøvetid tilovers jeg også. Men jeg vet ikke om jeg tør prøve å legge inn den når jeg har lagt inn et helt år allerede.

Du kan jo prøve å gå inn å aktivisere med koden for det andre prøve abon. å sjekke hva som skjer...

Så skriver du her hva resultatet ble :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...