Gå til innhold

Low level rogue spørsmål


Anbefalte innlegg

Jeg har startet en rogue, er nå level 14. Jeg speccer combat for best mulig dps, men jeg er usikker på hvilken off hand jeg skal bruke. Hittil har jeg dual wielda sverd, men ser et par steder noen som anbefaler en dagger som offhand pga speed.

 

Så spørsmålet er.. Dual wield sverd eller sverd MH og dagger OH?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje på høyere level når jeg får Ambush, men siden det er mye solo PvE i levlingen min så har jeg ikke all verdens anledning til å bruke backstab.

 

Sinister strikes og evisirate finisher med et tregt sverd gir bedre dps output for leveling inntil videre. Spørsmålet er om jeg skal ha en kjapp dagger i OH eller dualwield sverd.

Lenke til kommentar

Hvis dpsn er lik så helt enig. Spørsmålet er om det blir bedre dps av å ha en rask OH fremfor en treg en.

 

Etter level 20 når en får poisons vil det for eks bli flere poison proccs på en kjapp OH pga flere treff.

 

Men det er ikke så farlig. Lager en post på rogue forumet på wow.europe i stedet. I stedet for svar så får jeg bare nye spørsmål her ;)

Endret av Vital
Lenke til kommentar

Når det er low level det er prat om så drit i alt det der, forskjellen er nesten ikke merkbar, du levler hele tiden, du får nye våpen hele tiden, det er forandring hele tiden.

 

I level 80 så er det jo noen talents hvor rask offhand er fint å ha (combat) ect, så er det jo disse med poisons, jo raskere jo raskere klarer du å få poison på target.

 

http://www.wowhead.com/spell=35553 <-- talent jeg snakker om, men den ligger såpass nede i talenttree at det trenger man ikke å tenke på enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...