Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store karaktertråden! Del dine karakterer og snitt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 4,5 i snitt og så fikk jeg 5 i norsk på muntlig eksamen. Da er det bare å vente på nynorsk og norsk skriftlig eksamen. Blir spennende å se om jeg kommer inn på Foss eller Ullern :)

Skrevet (endret)

Har 5.5 i snitt før morgendagens eksamen. Satser på 5 eller 6 der så snittet blir på 5,46 eller 5,53 om alt går som planlagt. :thumbup:

Sinnsvakt kjipt og tenke på at jeg kunne ha hatt 5.75 i snitt (før morgendagen) hadde det ikke vært for en støgg norsk lærer...

Endret av Camorack
Skrevet

Hadde det bare vært karakterene fra dette skoleåret som telte, hadde jeg fått 5,63 i snitt!! :ohmy:

Vet ikke karakterene fra de skriftlige eksamenene enda, så det blir spennende ... Men VG2 ødela veldig for meg. Var sååå umotivert! :!:

Skrevet (endret)

Yay, fikk 5,8 i avgangsfag(VG1), og 5,6 totalt. Greit fornøyd med det, men det blir meget spennende å se hvordan jeg gjorde det på eksamen.

Endret av nypis
Skrevet

Tenker jeg får ca 4 i snitt :)

Fikk 4,07 i snitt :p

Egentlig ganske fornøyd med den, mtp. at jeg har vært ganske /care til skole.

Skrevet

Fikk et snitt på 4,3 jeg :) på eksamen fikk jeg utrolig nok: 2(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i Norsk Hovedmål. 4 i Norsk Sidemål. 6 i Norsk Muntlig.

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Ut av tiende 4,812 i snitt.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Går ut av tredje klasse nå, og dette året ligger jeg på 4,5 i snitt. Opp fra rundt 3 fra de første årene. Kjedelig å se tilbake på hvor sløv man har vært, og hvorfor i f man ikke bare kunne stå på. De to første årene ødelegger mye for snittet mitt totalt, har ikke orket å regne det ut engang.

Endret av medlem-105082
Skrevet

5.2 i snitt totalt, 5.8 i avsluttende fag, VG1 allmenn. Rimelig fornøyd. Gjelder bare å få grepet på norsk så kan nok snittet heves betydelig til tredje år. :)

Skrevet

3,4 på de avsluttende fagene vg1 allmenn. Helt klart ikke fornøyd, men når jeg ikke har gjort noe særlig med lekser går det slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...