Gå til innhold

Ny bærbar altmulig PC - maks 10.000


Anbefalte innlegg

* Hva skal maskinen brukes til?

Vel det blir litt altmulig som:

- Skolearbeid

- Bilderedigering

- En GOOOD del unyttig surfing

- Musikk

- Filmer (ikke høyeste prioritet)

- Periodevis spilling (Lego Star Wars <3)

 

Bør være litt slitesterk (blir både skole, og hjemme PC og skal forhåpentligvis vare en stund)

 

MAKS 10.000,- gjerne mindre...

 

Jeg har lenge gått å siklet på en MacBook Pro, men har innsett at den er litt for dyr, og kanskje ikke det beste heller? jeg liker å tro jeg har peiling når det kommer til data, det har jeg ikke!så alle innspill og dummy forklaring mottas med stor takknemlighet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen gode alternativer.

 

Toshiba Satellite L650-11R, pris 5995kr.

 

ASUS X64JA 16" WXGA Radeon HD5730,Core i3-330,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,Webcam,W7 Home, pris 6990kr.

 

Acer Aspire TimelineX 4820TG , pris 7495kr.

 

Toshiba Satellite L650-12X , pris 7495kr.

 

ASUS X77JA 17.3" WXGA HD+ LED Radeon HD5730,Core i5-430,4GB RAM,500GB HDD,DVD±RW,webcam,Bluetooth,W7 Home, pris 8390kr.

 

Jeg har listet modellene i stigende rekkefølge ytelsesmessig, de to første er relativt like men X64JA har ett noe bedre skjermkort enn L650-11R.(Ca.10% bedre.)

 

4820TG og L650-12X er like med unntak av at 4820TG har noe bedre batteritid.

 

X77JA er den beste maskinen i sin klasse ytelsesmessig og kvalitetsmessig, derav den litt stive prisen.

Lenke til kommentar

Alle maskinene er gode maskiner som drar alle nye spill i medium innstillinger, de er også de mest populære/anbefalte maskinene på forumet.

 

Edit: Jeg tviler på at du vil se slike modeller på studentkampanjer men det kan være jeg tar feil. Det er jo ikke utpregede kontormaskiner.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...