Gå til innhold

Iphone 4 hos norske operatører i sommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir interessant å se hva de gjør når hele verden vet at prisene er helt lik som 3GS i sin tid.

Kjenner jeg de rett skal de melke dette og starter med å flå forbrukeren.

Skrevet

Thomas: Synes å huske at den kom 31. juli. Tar jeg feil?

Stemmer det. Jeg fikk min helt i begynnelsen av august, fra Telenor sin nettbutikk.

Skrevet
Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i.

Interessert i ... ?

Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast?

Skrevet

De som vil uttale seg om hvorvidt iPhone 4 er noe tess eller ikke kan gjøre det i de trådene som handler om selve telefonen. Denne tråden handler om når iPhone 4 kommer til Norge, og det gjør den nok etterhvert uansett hva enkelte av dere synes om den.

En post er slettet. Reaksjoner tas på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Skrevet
Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i.

Interessert i ... ?

Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast?

IPS er godt for innsynsvinkel og faktisk farge. IPS fører ofte med seg dårligere responstid. Søk det opp på Wiki!

Super-Amoled som Samsung kjører nå på Wave er mer eller mindre flawless, mens amoled er litt svakt i direkte sollys (dog fantastisk ellers!)

Skrevet

Hvilken pris forventes det? For første gang er jeg interresert i telefonen fra Apple, ser ut til at de har gjort en meget bra jobb!

Skrevet

Selv er jeg Androidtilhenger, men Iphone 4 virker litt spennende. Om ikke HTC kommer med skikkelig modell i løpet av sommeren kan det se ut som det kan bli et bud eller to på Ebay :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...