Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Plutselig reboot uten tydelig grunner


Anbefalte innlegg

Hei

 

Maskinen min valgte i går kveld plutselig å starte på nytt mens jeg så på en video.

I gjennoppstarten kjørte den full checkdisk uten å finne noen feil. Temperaturene var tilsynelatende normale. Dette var på kvelden så jeg satte på en full ad-aware scan over natten.

Til morgenen i dag oppdaget jeg at maskinen hadde startet på nytt igjen (sto på innlogging) og ad-aware hadde ikke fullført sjekken (datoen for gjennomført test var ikke oppdatert). Jeg surfet litt rundt på nettet før jobb for å se om jeg fant noe svar da maskinen plutselig startet på nytt igjen.

 

Er det noen som vet hva dette kan være? Power supply? Støv på hovedkortet som kortslutter?

 

Jeg kjører Vista på en dual core 3GHz (intel e-8400), 4 gig ram og 2x500gb hardisker. Passivt kjølt GF 8800gt. (Dinside tilbud fra Multicom februar 2008, klikk for full spec)

 

Alle råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører Vista på en dual core 3GHz (intel e-8400), 4 gig ram og 2x500gb hardisker. Passivt kjølt GF 8800gt.

Hmmm ...

Jeg har en Vista-maskin med et 8800GTS-kort som begynte å oppføre seg "upassende" i helgen. Etter at jeg lot den få laste ned og installere den 'optional display driver update' som Windows Update hadde tilbudt meg i lange tider, så det ut som om den roet seg ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...