Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kalde føtter og hender


Gjest strong

Anbefalte innlegg

Gjest strong

Hei. Er alltid veldig kald på hendene og føttene mine. Nesten uansett hva slags temperatur det er inne eller ute. Når det er kaldt ute om vinteren fryser jeg vannvittig fort på føtter og hendene også. De blie helt stive, og er jeg lenge nok ute, så blir de ubevegelige. Altså selv om jeg har hansker og ullsokker på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest strong

Kan ha fått forfrysning en dag jeg var i akebakken uten hansker, men det er så lenge siden som på barneskolen. Jeg akte 5-10 minutter på kjelke (med metallratt i tillegg) Da husker jeg at jeg klarte ikke å åpne en glidelås etterpå. Måtte bruke tennene for å få den opp :dribble:

 

Om man bare hadde hørt på muttern, og kledt på seg skikkelig... jaja.

Lenke til kommentar

Mener ikke å kapre tråden, men jeg har det samme i føttene, jeg sitter ganske mye foran dataen, og når jeg legger meg om kveldene (gjerne i helgene da det blir ganske sent) så er føttene, fra anklene og ned iskalde. Fordi jeg har sittet så lenge, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Gjest strong

Ut ifra det du sier så har du indikasjoner på hypotyreose som du burde få sjekket opp av lege.

 

Har faktisk sjekka stoffskiftet mitt for et par uker siden. Det var visst greit. Er det ikke det som er hypotyreose?

 

Og ja, jeg sitter også mye foran PC'en, så kanskje det har en sammenheng siden "Nakmus" også nevner det.

Lenke til kommentar
Gjest strong

Tja, drikker par-tre glass på 2dl med vann hver dag. Skulle kanskje vært over en liter. Jeg drikker jo en del andre ting også i løpet av dagen, juice og te osv.

 

Kan spørre legen neste gang. Takk for svar uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...