Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til alle jenter: hva ville dere gjort hvis en gutt hadde spurt om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Siden jeg da begynner på vgs til høsten så satser jeg på at det blir nye sjanser.^^ begynner på elektro til høsten, så det er nok ikke så mange jenter der, men jeg finner vel en jente håper jeg :love: .

Det gjør du nok :) Og visst ikke finnes det nok av gutter :) (spøk)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Trenger ikke være spøk det, plutselig finner man noe man ikke likte, som man liker...

 

DET er en scary opplevelse...

Pratet du av er erfaring? ;) bare kødda. ;)

Tror det er en smule erfaring, kanskje i puberteten ? Kan være han hadde det hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Lenge siden jeg har oppdatert her nå så sånn her er greia nå:

 

Hun slo opp med han duden i sommer så de er altså ikke sammen lenger.

Jeg liker ikke hun så jævli mye nå, men liker a litt. Så siden vi bor ganske nærme hverander så tar vi bussen til skolen hverdag sammen, men sier aldri noe mere en hei eller noe sånt.

 

Jeg merker at vi pleier å få øyekontakt i nesten hvert friminutt, men det har ikke en dritt å si. Lurer da på om noen vet om noe som vi kanskje kan snakke om på vei hjem eller noe sånt.

 

Faen høres ut som en jævla taper nå... :roll::nei:

Endret av guest_blablabla2
Lenke til kommentar


  •  
  • Hunder
  • Blomster
  • Katter
  • Skole
  • Mat
  • Spill
  • Sport
  • Hobbyer
  • Hva du/hun vil gjøre
  • TV
  • Random retards
  • Lærere
  • Butikker
  • Bøker
  • Telefoner
  • Hva som har skjedd i sommer
  • Hva som skjer i høstferien
  • Klær
  • Hva du ville forandret i livet ditt
  • Noe gøy man kan gjøre
  • Flaue opplevelser
  • Penger
  • Politikk
  • Datamaskiner (MAC slår som regel bra an)
  • Sko
  • Sokker
  • Neglelakk
  • Hamstere
  • Dinosaurer
  • ipod
  • itune
  • Kalkulatorer
  • Skolefag
  • Facebook
  • Forskning
  • Papir
  • Trær
  • Pandaer
  • Dyrehager
  • Monopol
  • Blyanter
  • Doktorer/tannleger
  • Nåler
  • Sprøyter
  • Tannbørster
  • Filmer
  • Biler
  • Hva du ville gjort om noen brøt seg inn i huset ditt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt tips: TV! Finn en typisk (døll) jente serie som for eksempel grey's anatomy*. Se noen episoder av det når det går på tv og evt kjøp en sesong eller to på DVD. Etter du har sett ett par (jo flere jo bedre) kan du prate i alle evighet med hvilken som helst jente. Litt løs snakk om gårsdagens episode (Tirsdager kl 21:40 tv2) er akkurat hva som trengs for å bryte den (så kjente) ubehagelige stillheten.

 

Så hvis hun allerede sitter på bussen når du går på kan du ta den klassiske "Er det ledig her?" mens du smiler lettere hyggelig. Videre når bussen har begynt å kjøre følger du opp med en lett "Så du grey's anatomy i går?". Her er det viktig å velge ut et eller flere høydepunkter å ta opp som dere kan prate litt fast og løst om. Hvis de to forrige stegene gikk fint har du mest sannsynlig en herlig busstur foran deg :thumbup:

 

Et annet tips kan også være å ha en sånn "Kompis-instilling" når du møter jenter. Tenk heler på at dere er venner og behandle hun litt som en kompis. Blir med en gang kjempe mye lettere å prate med hun og om du finner ut at hun ikke er noe for deg etter å ta tilbrakt litt tid sammen er det _MYE_ lettere å droppe hele klisset og heler bare være venner. Etter min mening kan en venn være minst like mye verd som en kjæreste og for alt du vet kan hun ha en venninne som passer deg perfekt! Både en ny venn og kjæreste - jackpot ;)

 

 

 

* andre serier som jeg også har observert at jenter liker er:

- Gilmore Girls

- one tree hill

- the oc

- supernatural

- frustrerte fruer

 

 

 

 

Lykke til!

Endret av Kaptein...
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg da begynner på vgs til høsten så satser jeg på at det blir nye sjanser.^^ begynner på elektro til høsten, så det er nok ikke så mange jenter der, men jeg finner vel en jente håper jeg :love: .

 

hehey, jeg har også begynt på elektro nå, og jeg er jente, men er den eneste da, haha :!: men har det gått noe fremover eller? siden det er litt siden sist du skrev mener jeg? :cool:

Lenke til kommentar

Hei igjen :-)

 

Amant Nena, jeg har mista alle følelsene jeg hadde for denne jenta og det er egentlig ganske deilig. :p

 

Som sagt så går jeg elektro og trives kjempe bra. Kom i en drit bra klasse, blitt kjent med masse nye folk og fått nye venner :). Men som alle vet så går det ikke spesielt mange jenter på elektro og i klassen min så er det 15 gutter.

 

Det er litt synd for jeg blir ikke kjent med noen jenter osv, snakker med noen fra den gamle klassen min en gang i blandt, men ingen andre. :-(

 

jeg vet at det er jeg som må ta kontakt og sånn, men det er ikke så lett. Kan liksom ikke gå bort til noen helt random folk og og si "halla, hva skjer?". hvis dere skjønner hva jeg mener.

Endret av guest_blablabla2
Lenke til kommentar

Hei igjen :-)

 

Amant Nena, jeg har mista alle følelsene jeg hadde for denne jenta og det er egentlig ganske deilig. :p

 

Som sagt så går jeg elektro og trives kjempe bra. Kom i en drit bra klasse, blitt kjent med masse nye folk og fått nye venner :). Men som alle vet så går det ikke spesielt mange jenter på elektro og i klassen min så er det 15 gutter.

 

Det er litt synd for jeg blir ikke kjent med noen jenter osv, snakker med noen fra den gamle klassen min en gang i blandt, men ingen andre. :-(

 

jeg vet at det er jeg som må ta kontakt og sånn, men det er ikke så lett. Kan liksom ikke gå bort til noen helt random folk og og si "halla, hva skjer?". hvis dere skjønner hva jeg mener.

 

hehe, bra du syns det er delig å ikke ha følser for henne mer, det er liksom litt slitsomt når du ser etter eller "beundrer" personen du sikter til hele tiden, hvis skjønner hva jeg mener, herlig å ha fri :cool:

 

jeg har også kommet i en bra klasse, men med 12 gutter, vi er 12 og ikke 15 fordi vi er E-klassen.... men uansett, skjønner hva du mener med at ikke er å bare gå bort, ble litt plunder for meg også, og har ennå ikke blitt kjent med alle :p hehe, men har kommet i en gjeng, vi er 4 stykker med meg, haha, vi går rundt på skolen sammen hele tia.... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...