Gå til innhold

Finnes det noen bra zombie spill til ps3?


dunno

Anbefalte innlegg

Jeg liker FPS spill. Jeg har lyst til å spille noen ordentlig bra zombiespill, da tenker jeg ikke på burn zombie burn, men noe mer i likhet til Left 4 dead. Finnes det noen sånne zombie spill til ps3?

 

Takk for alle svar :)

Endret av dunno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker FPS spill. Jeg har lyst til å spille noen ordentlig bra zombiespill, da tenker jeg ikke på burn zombie burn, men noe mer i likhet til Left 4 dead. Finnes det noen sånne zombie spill til ps3?

 

Takk for alle svar :)

 

Er vell Nazi-zombier i CoD5, om jeg husker rett, 1-4 multiplayer coop minigame..

(Liker ikke CoD-spilla, så har ikke spillt noe siden føreste Modern Warfare, men har lest dette)

 

Resistance-serien har noen Zombie-lignende fiender, selv om de ikke er kallt Zombier.

Mye bedre FPS enn Left 4 Dead.

 

Zobier i tredjepersons skytespill er endel mere populær, Resident Evil 4, Siren, og Dead Space er de med zombier, og zombie-lignende fiender jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Jeg liker FPS spill. Jeg har lyst til å spille noen ordentlig bra zombiespill, da tenker jeg ikke på burn zombie burn, men noe mer i likhet til Left 4 dead. Finnes det noen sånne zombie spill til ps3?

Eneste vaskekte zombiespillet jeg kan komme på til PS3 er Resident Evil 5, men det er 3. persons, ikke FPS. (Vel, og Zombie Uprising, som befinner seg på konsollen i hjemmet ditt i Saints Row 2 :p.)

 

Ellers er det zombier på enkelte brett i Eat Lead: The Return of Matt Hazard, men så er dette ikke et spesielt bra spill.

Lenke til kommentar

Vil anbefale Dead Space på det sterkeste :thumbup: Koster ca 100kr..

Nekromorfene i Dead Space har da ikke så veldig mye til felles med zombier - de har vel tatt mer fra Aliens. Og spillet er definitivt ikke ikke et "slakte spill", fiendene er raske og farlige og en må være forsiktig med ammunisjonsforbruket for å ikke gå tom.

Lenke til kommentar

Jeg liker FPS spill. Jeg har lyst til å spille noen ordentlig bra zombiespill, da tenker jeg ikke på burn zombie burn, men noe mer i likhet til Left 4 dead. Finnes det noen sånne zombie spill til ps3?

Eneste vaskekte zombiespillet jeg kan komme på til PS3 er Resident Evil 5, men det er 3. persons, ikke FPS. (Vel, og Zombie Uprising, som befinner seg på konsollen i hjemmet ditt i Saints Row 2 :p.)

 

Ellers er det zombier på enkelte brett i Eat Lead: The Return of Matt Hazard, men så er dette ikke et spesielt bra spill.

 

Fikk eat lead: the return of matt hazard til jul, men det falt ikke i smak så jeg bytta det til et annet spill

Lenke til kommentar

Vil anbefale Dead Space på det sterkeste :thumbup: Koster ca 100kr..

Nekromorfene i Dead Space har da ikke så veldig mye til felles med zombier - de har vel tatt mer fra Aliens. Og spillet er definitivt ikke ikke et "slakte spill", fiendene er raske og farlige og en må være forsiktig med ammunisjonsforbruket for å ikke gå tom.

Men uansett et veldig bra spill som er verd å ta en titt på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...