Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

føler meg skikkeligt dolket i ryggen


Gjest karoline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siddis er umulig å skjønne uten å lese det med dialekten..

 

 

Pfft! Klarer du ikke forstå dialekten så burde du prøve deg nord for sinsenkrysset :p

Jeg er trønder, og ikke engang jeg skjønte noe av det hun skrev.

 

 

Det var ikke så vanskelig å forstå det. Jeg synes det har vært veldig mye fokus på rettskrivning og veldig lite fokus på det faktiske temaet her. D=

Lenke til kommentar

Siddis er umulig å skjønne uten å lese det med dialekten..

 

 

Pfft! Klarer du ikke forstå dialekten så burde du prøve deg nord for sinsenkrysset :p

Jeg er trønder, og ikke engang jeg skjønte noe av det hun skrev.

 

 

Det var ikke så vanskelig å forstå det. Jeg synes det har vært veldig mye fokus på rettskrivning og veldig lite fokus på det faktiske temaet her. D=

Jeg mener ikke å sette fokuset på rettskriving i det hele tatt, men mener at lesbarhet ihvertfall burde være en selvfølge.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nå skal jeg snakke bokmål får dere som ikke skjønner dialekt, du som skrev dette :

Så du furter over at Kjetil ble sammen med Linn - etter at du har oppført deg som en skikkelig bitch og luremus ovenfor ham? En virkelighetssjekk hadde kanskje ikke vært så dumt?

 

Jeg syntes dette var dårligt skrevet, du burde kanskje ta en virkelighetssjekk selv? - Ettersom bildet ditt er rett må jeg gjette at du er i 30-40 åra, å når du sier til meg - en 13år gammel jente med mensen at hun er bitch å en skikkelig luremus er ikke særligt snillt sagt. Jeg er et barn tenk litt , det er noe som heter respekt også.

 

Og foresten jeg furter ikke overfor "det lille forholdet Linn og Kjetil hadde", jeg ville bare forklare at noe i den samme duren hadde skjedd mellom meg og Linn før.

 

Jeg så på en gruppe på facebook dom hetet : "Is that your ex?" "No it's the biggest mistake of my life!" - tipper det er andre som er enig i denne gruppa, føler at jeg har gått glipp av en del av dette året pga. det forholdet'

 

Mvh Trådstarter =)

Lenke til kommentar
Gjest meg igjen

Ja , jeg vet det, men jeg syns ikke jeg har gjort noe får og fortjene dette liksom, jeg kaster bort barndommen min viss du fatter? - det er meningen jeg skal være ute å ha det gøy , ikke sitte inne å chatte å syns sunn på meg selv..

Lenke til kommentar

Hah, der burna du meg ;p eg sitte jo egentli isje inne å suns sunn på meg sjøl heller , prøve jo ver ude å tenka på andre ting , men det ska sje ver enkelt .. tror nok alt eg trenge e litt tid. grunnen at eg skrive her e egentli for å hørra ke andre suns om det, esje liga lett å dømma sjøl heila tiå ;p

Lenke til kommentar

Siden du først er her, kan du ta en titt på retningslinjene :)

 

"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt."

Lenke til kommentar

Kanke bærre æll t¨å'se 2 øl åsså bli d bra :D

Tror du prøver å skrive kan du ikke heller bare ta to øl, og så blir det bra, men kan hende jeg tar feil.

Uansett vil jeg anbefale deg å holde fingrene unna tastaturet når du har tatt mer enn to øl.

 

Så blir alt bra...for oss andre.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Ø, satan eg tror eg må spy.

 

en av vennene til daniel som er ganske god venn med meg også, sa til meg at linn hadde blitt slikket å fingret osv. av daniel å igår sa linn noe ganske brutalt til meg at hun må få snakke med han uten at jeg sskal bli sur osv. å at hun ikke likte han å at jeg bare måtte stole på henne om at ingenting skjedde mellom dem , fikk da høre nå nettopp av han vennen min dette her, først trodde jeg han køddet men han gjor ikke det.Jeg har ikke sagt noe til daniel eller linn om at jeg hvet dette her.

 

Trenger seriøst hjelp om hvordan jeg skal håndtere dette!

Lenke til kommentar

Lukter mere og mere fjortistroll...husker dere han fyren som ble bannet hele tiden, som alltid kom tilbake med nye kontoer og lagde sinnssyke tråder av typen "preben og jeg og morten skulle på fest også hadde vi 3 Burn i kjøleskapet vi hadde fått av bestemor, også stjal preben den ene burnen min så jeg fikk ingenting skal jeg slutte å snakke med ham for alltid?" Han slang alltid masse fornavn rundt seg også, som en slags signatur.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...