Gå til innhold

Age of Empires II - Fortsatt i live?


Anbefalte innlegg

Noen som fortsatt spiller dette spillet?

 

Jeg og mange kompiser treffes noen ganger for å spille dette spillet via LAN-tilkobling.

 

Blir aldri lei av AoE, siden spillet er helt fantastisk på mange forskjellige måter.

 

Nå har vi i ettertid prøvd å spille sammen via internett gjennom et program som heter Garena. .. Ja; Hamachi, men det fungerer ikke på skole-pcene da det er de vi ønsker å bruke.

 

Hva bruker andre her for å spille AoE?

Spiller dere fortsatt?

Lei av spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte en del på Gamespy for noen år siden. Mange som jukset, men veldig artig når man finner en game som ikke jukses i senk.

 

GameRanger er noe tilsvarende som er kommet i ettertid.

 

Det beste er nok IGZ som har en eller annen form for anticheat (egen versjon, type 2.0E eller noe).

 

Edit:

Stort sett alltid spilt custom, CBA, SS, HF osv. Går raskt 4-5 timer med 2 gode lag på CBA.. :D

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Ang. kvaliteten til AoE, så skulle ihvertfall jeg gjerne ha spilt det LAN-style, jeg. Selv om det er mange andre evt bedre spill å spille LAN IMO, så er AoE fortsatt ganske kult det :) Blant de bedre (og klassiske) strategispillene, så...

SkolePC har jeg aldri fått brukt til slikt, og jeg går ikke lengre på skole, det får jeg ikke svart på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...