Gå til innhold

Se N8 ta kontrollen


Anbefalte innlegg

Du må huske at Symbian^3 på ingen måte er et smart operativsystem.

Eh, hæ?

 

Det likner ikke på S60 i det hele tatt!

Eh, hæ?

 

Har du totalt forsnakket deg eller er du bare på bærtur?

De har jo bygget et operativsystem fra bunnen! Det likner ikke S60 da! Ikke er det smart heller.

 

Jeg er ikke helt med her.. Det er jo drøssen på likheter mellom s60 og symbian ^3.. menyen, widgets på skrivebordet osv.. Ikke sikkert vi har samme definisjon på hva det vil si at en telefon er smart, men Symbian^3 er smart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må huske at Symbian^3 på ingen måte er et smart operativsystem.

Eh, hæ?

 

Det likner ikke på S60 i det hele tatt!

Eh, hæ?

 

Har du totalt forsnakket deg eller er du bare på bærtur?

De har jo bygget et operativsystem fra bunnen! Det likner ikke S60 da! Ikke er det smart heller.

Svaret var at du er på bærtur, altså.

 

Hva som er bygget fra bunnen eller ikke skal jeg ikke si noe på, men at Symbian^3 er visuelt sett svært svært likt som S60 v5 er ikke til å stikke under en stol. At Symbian er et operativsystem for smarttelefoner er det heller liten tvil om, og for å snu det rundt, en telefon med Symbian er en ordentlig smarttelefon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette blir en verdig arvtager til min N98 8gig.

 

Jeg liker symbian systemet, og for de som er vant til nokia sin måte å strukturere ting på er dette en helt grei oppgradering.

 

Er enig i at det er litt fisherprice by default temaet som kjøres på nokia sine telefoner, men heldigvis finnes det en rekke flotte themes der ute.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...