Gå til innhold

Har Darwin virkelig levd?


Anbefalte innlegg

Nå var det flere enn Darwin som var inne på den samme tanken angående evolusjon som han var, det var vel en av grunnene til at han tilslutt publiserte også, etter å ha ventet med det i 15-20 år...Han fikk nyss om at en annen snart ville gi ut en bok som luftet akkurat de samme ideene og ga derfor ut sin egen bok om evnet først, og er derfor den som ble opphavsmannen til evolusjons teorien.

 

Så om Darwin har levd eller ikke er i så måte knakkende likegyldig for den teorien, for det var andre som hadde de samme tankene på den tiden, og helt sikkert flere som ville ha funnet ut akkurat det samme. Men Darwin var den som var "først"...

 

Så jeg skjønner ikke helt relevansen dette har med at teorien hadde blitt borte eller ugyldig hvis Darwin ikke hadde eksistert...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg skjønner ikke helt relevansen dette har med at teorien hadde blitt borte eller ugyldig hvis Darwin ikke hadde eksistert...?

 

Det skjønner ikke jeg heller. Var vel du som først tok opp dette problemet så da sitter du nok med svaret selv.

Lenke til kommentar

Så jeg skjønner ikke helt relevansen dette har med at teorien hadde blitt borte eller ugyldig hvis Darwin ikke hadde eksistert...?

 

Det skjønner ikke jeg heller. Var vel du som først tok opp dette problemet så da sitter du nok med svaret selv.

det er feil. han stilte spørsmål om du trodde det og du svarte bekreftende.

ref:

Tror du evolusjon blir borte hvis Darwin ikke hadde levd? Da vil alle si "Ahh, såklart!", og falt til valg nummer to, jesus og alt blir bra igjen? :)

 

 

Ja, dette er et angrep på evolusjonsteorien og jeg mener at evolusjonsteorien opphører gitt at Darwin var en fiktiv person. Jeg ønsker også at folk skal forsette å trekke frem bibelen og Jesus, for dette er veldig relevant i forhold til problemstillingen.

Lenke til kommentar

...

 

Mangler ikke den siste quoten noen viktige elementer? /s var ikke til pynt.

Hva var det da?

 

var det sånn:

Ja, dette er et angrep på evolusjonsteorien og jeg mener at evolusjonsteorien opphører gitt at Darwin var en fiktiv person. Jeg ønsker også at folk skal forsette å trekke frem bibelen og Jesus, for dette er veldig relevant i forhold til problemstillingen.

 

du mente det skulle bli?

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...