Gå til innhold

Hvilken laptop? For en gamer med budsjet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har tenkt å selge min stasjonære (send PM vis du er intresert). Og jeg vil ha laptop, siden foreldre er skilt, en uke hos mamma og en uke hos pappa ender jeg opp en uke uten pc osv... og jeg er ganske mye på lan. Så jeg skal bruke 6000-8500kr og vil ha en PC som (hovedsakelig) tar:

Call of Duty 4, 5 og 6

WoW

Samme hvilket slag det er eller om den er lagd for multimedia, jobb eller gaming... er ikke så begeistra over HP, men der går greit...

Spitt it out :)

Endret av Jezpoz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar!

Men jeg kom på kanskje en lit dum idè:

Kan man spare på å kjøpe laptop på www.amazon.co.uk ?

Bare lurte :p

Skrevet

Mulig.. Men besparelsen blir liten, og du vil vell miste noe av fordelene vi nordmenn har om noe skulle være galt med maskinen. Greit de fleste har "30 day money back" garantien, men etter det jeg vet så har de ikke reklamasjonsrett i UK eller US. Det er dessuten enklere å forholde seg til en som snakker samme språk og det er enklere å sende en pakke innenfor landegrensen om du skulle være så uheldig at du må sende maskinen inn til reprasjon.

Skrevet

Takk for svar!

Men jeg kom på kanskje en lit dum idè:

Kan man spare på å kjøpe laptop på www.amazon.co.uk ?

Bare lurte :p

Blir bare mer trøbbel dersom du en dag må reklamere på PC-en. Kanskje greit å kjøpe den innenfor landegrensen.

Skrevet

Takk for allr svar...

Må bare selge stasjonære så trur jeg at jeg kjøper en ASUS X77JA..

Ha i bakhodet at uansett hvor mye du vrir å vrenge på det Vil laptop aldri bli en "Gamer PC".

Laptop har et rykte at de blir fort "Tregere" etter 1 år tid. Har et eks:

En kompis av meg kjøpte en HP pc for 9000kr. Kunne kjøre CSS osv på full grafikk. Etter 1 år tid er PC'en bare tregere. Kjører CSS på Low/Medium. Han har prøvd formatering av PC. Hjelpte ikke stort.

Skrevet

Takk for allr svar...

Må bare selge stasjonære så trur jeg at jeg kjøper en ASUS X77JA..

Ha i bakhodet at uansett hvor mye du vrir å vrenge på det Vil laptop aldri bli en "Gamer PC".

Laptop har et rykte at de blir fort "Tregere" etter 1 år tid. Har et eks:

En kompis av meg kjøpte en HP pc for 9000kr. Kunne kjøre CSS osv på full grafikk. Etter 1 år tid er PC'en bare tregere. Kjører CSS på Low/Medium. Han har prøvd formatering av PC. Hjelpte ikke stort.

Jo, men kan det hende at han kjørte fler oppgaver for en laptop skal ikke bare får dårligre "stats" det er som å kjøpe en ost som prosessor blir verre med tiden -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...