Gå til innhold

benkpress prog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dear... Du har fått ufattelig mange tips og råd, hvor mange av dem bygger opp om "Tren baseøvelser, gjerne bare én øvelse per muskel, begynn med noe du klarer å løfte og øk litt og litt, 5x5 kan være veien å gå". Og så kommer du med dette programmet? Jeg blir sliten bare av å lese nedover, det er komplisert og helt unødvendig. Masse isolasjonsøvelser og utregninger. Hvorfor nekter du å trene f.eks. et fullkroppsprogram?

 

Og, har du i det hele tatt begynt å trene, besøkt et treningsenter i det siste?

 

Edit: Om du ønsker store brystmuskler anbefaler jeg at du trener et fullkroppsprogram med knebøy, markløft, roing og benkpress/skråbenk.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Og dear... Du har fått ufattelig mange tips og råd, hvor mange av dem bygger opp om "Tren baseøvelser, gjerne bare én øvelse per muskel, begynn med noe du klarer å løfte og øk litt og litt, 5x5 kan være veien å gå". Og så kommer du med dette programmet? Jeg blir sliten bare av å lese nedover, det er komplisert og helt unødvendig. Masse isolasjonsøvelser og utregninger. Hvorfor nekter du å trene f.eks. et fullkroppsprogram?

 

Og, har du i det hele tatt begynt å trene, besøkt et treningsenter i det siste?

 

Edit: Om du ønsker store brystmuskler anbefaler jeg at du trener et fullkroppsprogram med knebøy, markløft, roing og benkpress/skråbenk.

 

tror du misforstår, jeg skal bare bruke benkpress tipsene der, program har jeg fra før ;) ja har trent aktivt en stund, flere måner vartfall.. har med alle baseøvlser i programmet.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...