Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ny norsk hjelp fort!


Anbefalte innlegg

Hei håper noen kan hjelpe meg og rette denne og i såfall hjelpe meg og skrive litt mere. Opg er hva er forskjell på film og roman. Her er den ene opg

 

 

Det og lese ein bok kan vere kjedelig. Men når du leser og du veit at du skal

se filmen senere så syntes eg det blir litt anderldes og lese ein bok. Men bøker kan bli kjedelige i lengden syntes eg. Ein film då får du mere innblikk i korleis forfattern har tenkt det skal vere. 1 bilde forklarer mere enn 1000 ord. Så då kan det kanskje vere litt lettare og forstå når den er blitt laget film av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hjelpe litt.

For eksempel man bruker ikke "den" når du snakker om en ting, man bruker "ho" eller "han". :)

Og mere skrives meir. Bare prøv å skriv det på word, det blir retta med en gang.

Men er ikke noe proff da. Håper likevell at jeg hjalp deg litt ;)

 

 

Takker men, bruker ikke word bruker open office:P

Lenke til kommentar
Å lese ei bok kan i lengda vere keisamt, men viss du les samtidig som du veit at du kan sjå filmen seinare, synest eg det er litt annleis å lese bok. I ein film får du meir innsyn i korleis forfattaren har tenkt at det skal vere, fordi eitt bilete forklarer meir enn 1000 ord. Så då kan det kanskje vere litt lettare å forstå historia når boka er blitt gjort om til film?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...