Gå til innhold

Hvilke sønner og døtre hadde Gud?


Anbefalte innlegg

Har jeg sagt at jeg har personlig feil? stakkars :nei:

Ja, her:

Alle har sine feil, at jeg truet deg, vil ikke nødvendigvis si at jeg kommer til å gjøre det.

Mottakeren kan ikke vite om det er en tom trussel eller ikke. Derfor finnes det ikke en egen strafferamme for "trussler som ikke var ment på ekte". Alle trussler er like ubehaglige for mottakeren.

 

Det første argumentet du presenterte i denne tråden var:

Hadde du vært nær meg så hadde jeg erklært krig mot deg!

 

På det tidspunktet hadde du ikke forsøkt å debattere rasjonellt, og du har ikke akkuratt hentet deg inn siden da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier at alle har sine feil, og det vil si at jeg også, men det er ikke en personlig feil.

 

Mottakkeren bør vite at det er en tom trussel ettersom det er over internett, om det var trusselen var utrolig ubehagelig for deg, da sier jeg bare synd. For det er ubehagelig for meg også når alle trådene dine handler om hvor patetisk Islam er, og det er den ikke!

 

Å debatere rasjonelt med deg er ikke vits, du vet ikke hva fornuft er engang. For meg ser du ut som en veldig voldelig person, hadde du hatt litt mer makt i landet, hadde du nok utryddet alle muslimene. For å utdype meg, er du rasist? Beklager, men jeg må ha svar på dette, for du viser ikke noe annet enn det.

Endret av Lightpixel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rasist? Hva har rasisme med Islam(eller annen religion)-hat å gjøre?

Nå gjør du deg til en av dem som ødelegger hele ordet/begrepet rasisme. Rasisme er rasehat, ikke ideologi- menings- eller holdningshat.

 

Det er en debatt som pågår om Islam er en rase eller ikke. Hva din definisjon på en rase er, er ikke min definisjon. Noen mener jo at det finnes kun en rase og det er menneskeheten, alle har sine meninger og definerer ulikt. Om du mener at jeg ødeleger begrepet rasisme, finn et bedre ord for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at du, Kafir, fremstår som en barnslig og analfabet bruker med dine svar, spesielt det første svaret ditt. Spørsmålet er elendig formulert av trådstarteren, men det betyr ikke at de andre brukerne bør komme med enda elendigere svar.

 

Først og fremst er det helt feil å si at hele, eller deler av Koranen ble produsert av Satan, fordi det er absolutt ingen dokumenter som støtter påstanden. Videre er det også kjent at Gud, eller Allah som muslimene kaller ham, har noen slags avkom. Dette er fordi Allah ikke er et mennesket, og har derfor ikke menneskelige egenskaper, og kan derfor ikke ha tre døtre.

 

Jeg tror alle kan gjennomskue brukeren "Kafir" bare ved å lese brukernavnet og å se på avataren hans(jeg antar han er en mann). Det ser ut som om han har opprettet brukeren sin av én eneste grunn, og det er å beskylde og fortelle løgner om Islam. Jeg råder alle til å ikke ta ham seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Islam er ikke en rase. Islam er en totalitær politisk ideologi.

Vitenskapen kan fortelle deg at adferd ikke kan endre din genetikk.

Det finnes betydelig genetisk variasjon blandt menneskerasen, noe dette kartet illustrerer:

 

cavalli_sforza_covermap_of_races.jpg

 

Rasisme er derfor et reellt begrep som viser til en beviselig biologisk forskjell blandt mennesker, og definisjonen av rasisme er diskriminering mot mennesker på grunn av rasetilhørighet. Ser du likheten i ordene? Rase - rasisme?

 

Når muslimer hevder at motstand mot deres politiske og religiøse overbevisning er "rasisme", da blir tankene inni hodet til et "offer" avgjørende om det har hendt en kriminell handling eller ikke. Da kan jeg si at muhammed var en pedofil gris til en ateistisk eskimo, men ikke til en muslimsk egypter?

 

Det er noe som heter likhet under loven, og det du forsøker å gjøre er å legalisere unntak. Du angriper mine verdier, men verre, du angriper verdiene til mine forfedre som bygde opp dette landet, og du angriper de verdiene som gjør at muslimske innvandrere får muligheten til å leve et godt liv her, med frihet og trygghet som de fleste muslimske stater kan se langt etter.

 

"Racism is the lowest form of human stupidity, but Islamophobia is the height of common sense." - SIOE

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Islam er ikke en rase. Islam er en totalitær politisk ideologi.

Vitenskapen kan fortelle deg at adferd ikke kan endre din genetikk.

Det finnes betydelig genetisk variasjon blandt menneskerasen, noe dette kartet illustrerer:

 

cavalli_sforza_covermap_of_races.jpg

 

Rasisme er derfor et reellt begrep som viser til en beviselig biologisk forskjell blandt mennesker, og definisjonen av rasisme er diskriminering mot mennesker på grunn av rasetilhørighet. Ser du likheten i ordene? Rase - rasisme?

 

Når muslimer hevder at motstand mot deres politiske og religiøse overbevisning er "rasisme", da blir tankene inni hodet til et "offer" avgjørende om det har hendt en kriminell handling eller ikke. Da kan jeg si at muhammed var en pedofil gris til en ateistisk eskimo, men ikke til en muslimsk egypter?

 

Det er noe som heter likhet under loven, og det du forsøker å gjøre er å legalisere unntak. Du angriper mine verdier, men verre, du angriper verdiene til mine forfedre som bygde opp dette landet, og du angriper de verdiene som gjør at muslimske innvandrere får muligheten til å leve et godt liv her, med frihet og trygghet som de fleste muslimske stater kan se langt etter.

 

"Racism is the lowest form of human stupidity, but Islamophobia is the height of common sense." - SIOE

 

Kafir du har faen meg ingen verdier, du er bare patetisk. Du eier ikke dette landet, jeg er norsk og har akkurat samme rettighetene som du har. Mine forfedre var også med på å bygge dette landet. Muslimske innvandrere har alltid hatt muligheten til å leve et godt liv, så lenge de har tro på en Gud, og det Allah.

 

Å true andre er helt feil, men i denne påstanden var det helt riktig!

Du har ingenting å gjøre på forumet her, bare stikk av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rasist? Hva har rasisme med Islam(eller annen religion)-hat å gjøre?

Nå gjør du deg til en av dem som ødelegger hele ordet/begrepet rasisme. Rasisme er rasehat, ikke ideologi- menings- eller holdningshat.

 

Det er en debatt som pågår om Islam er en rase eller ikke. Hva din definisjon på en rase er, er ikke min definisjon. Noen mener jo at det finnes kun en rase og det er menneskeheten, alle har sine meninger og definerer ulikt. Om du mener at jeg ødeleger begrepet rasisme, finn et bedre ord for meg.

Jeg ga deg flere implisert i innlegget - Islamhater, religionshater, ateist, anti-religiøs .. Han kan kalles mye rart, men ut fra hans innlegg finnes det NULL grunn til å kalle ham rasist. Og det er din egen jobb å finne andre ord om ikke ditt eget ordforråd strekker til, ærlig talt.

Hvordan forventer du å bli tatt seriøst om du bare kompletterer med tilfeldige, feilaktige ord når du kommer til kort?

Lenke til kommentar

Rasist? Hva har rasisme med Islam(eller annen religion)-hat å gjøre?

Nå gjør du deg til en av dem som ødelegger hele ordet/begrepet rasisme. Rasisme er rasehat, ikke ideologi- menings- eller holdningshat.

 

Det er en debatt som pågår om Islam er en rase eller ikke. Hva din definisjon på en rase er, er ikke min definisjon. Noen mener jo at det finnes kun en rase og det er menneskeheten, alle har sine meninger og definerer ulikt. Om du mener at jeg ødeleger begrepet rasisme, finn et bedre ord for meg.

Jeg ga deg flere implisert i innlegget - Islamhater, religionshater, ateist, anti-religiøs .. Han kan kalles mye rart, men ut fra hans innlegg finnes det NULL grunn til å kalle ham rasist. Og det er din egen jobb å finne andre ord om ikke ditt eget ordforråd strekker til, ærlig talt.

Hvordan forventer du å bli tatt seriøst om du bare kompletterer med tilfeldige, feilaktige ord når du kommer til kort?

 

Islamhater er det riktige ordet, takk skal du ha;) :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å true andre er helt feil, men i denne påstanden var det helt riktig!

Du har ingenting å gjøre på forumet her, bare stikk av.

 

Ennda en muslim som følger lovene til punkt og prikke, unntatt når noen stiller spørsmål og kritiserer dødskulten religionen hans/hennes?

 

Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg nesten begynt å tro at dette var vanlig...

8EDE5C86-45B6-42B1-A040-8267508CA52D_mw800_mh600.jpg

The religion of piece by piece

Endret av Kafir
Lenke til kommentar

Selv om jeg også finner noe av det kafir hevder som litt i overkant ensrettet er jeg ikke enig i at han er syk i hodet, barnslig, at hjernen ikke er ferdig utviklet etc etc.. Så kan dere slutte med person angrep fra begge sider og heller argumtentere hvorfor dere finner det han sier så støtende?

 

Hvis alle hadde gått inn i en diskusjon med et mål om å ikke lære noe så hadde det jo ikke vært en diskusjon, hadde det vel'? Sitter igjen med en følelse av at heller ikke personen som påtår at kritikk av islam er rasisme helt er moden i hodet heller, da muslimer ikke er en egen rase...

 

If you can't stand the heat, get out of the kitchen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvom Kafir presenterer Islam slik han ser den, som er drøy og langt ifra sannheten sett ifra mitt ståsted så har jeg aldri gått til personangrep mot h*n, og vi har jo diskutert litt nå. Og samme har ikke h*n gjort når jeg presenterer Islam gjennom et mulimsk perpektiv.

 

Så personangrep kan vi bare droppe her og nå. Og folk blir beskyldt for å være rasister når de snakker dritt om islam er heller ikke smart ting å si, når relgion og rase ikke har noe med hverandre å gjøre.

 

Enig med RWS:

Hvis alle hadde gått inn i en diskusjon med et mål om å ikke lære noe så hadde det jo ikke vært en diskusjon, hadde det vel'?
Er en grunn til at jeg er her, og har lært faktisk en god del av å være på dette forumet :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...