Gå til innhold

Eplehuset og Apple Store - tar levering like lang tid?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bestilt en MacBook Pro, 15", 2,53GHz, med en 500GB 7200rpm-harddisk fra Eplehuset. Er nå 3 uker siden jeg bestilte, jeg skulle veldig gjerne hatt den for 2 uker siden pga. skolearbeid. Har ringt noen ganger og spurt når den kommer, har alltid fått svar at den kommer om noen dager, maks en uke, den har ikke blitt produsert ennå. Har også spurt om de får denne levert fra Apple Store, er dette sant? Jeg ringte Apple Store, de sier de sender ut Macen i løpet av 2-3 dager, og at Eplehuset IKKE får levert ifra Apple Store. Burde jeg stole på Apple Store og bare bestille derfra i stedet? Eplehuset har forsikret meg om at jeg har full angrerett, jeg har jo ikke betalt noe ennå. Som sagt skulle jeg VELDIG gjerne hatt pcen så fort som mulig, har ingen bærbar for øyeblikket, og det er veldig greit å ha i disse eksamenstider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har bestilt en MacBook Pro, 15", 2,53GHz, med en 500GB 7200rpm-harddisk fra Eplehuset. Er nå 3 uker siden jeg bestilte, jeg skulle veldig gjerne hatt den for 2 uker siden pga. skolearbeid. Har ringt noen ganger og spurt når den kommer, har alltid fått svar at den kommer om noen dager, maks en uke, den har ikke blitt produsert ennå. Har også spurt om de får denne levert fra Apple Store, er dette sant? Jeg ringte Apple Store, de sier de sender ut Macen i løpet av 2-3 dager, og at Eplehuset IKKE får levert ifra Apple Store. Burde jeg stole på Apple Store og bare bestille derfra i stedet? Eplehuset har forsikret meg om at jeg har full angrerett, jeg har jo ikke betalt noe ennå. Som sagt skulle jeg VELDIG gjerne hatt pcen så fort som mulig, har ingen bærbar for øyeblikket, og det er veldig greit å ha i disse eksamenstider.

 

Jeg kjøpte min macbook fra Apple Store (for nesten 2 år siden). Da fikk jeg den etter ca. 10 dager.

Lenke til kommentar

Jah, etter jeg skrev denne tråden ringte jeg igjen Eplehuset, og de informerte meg om at det kunne ta 2-3 uker til. Saken er at jeg har bestilt fra Eplehuset på internett, men valgte å ville hente pakken på Teaterpassasjen i Oslo-butikken. Jeg ringte direkte til selve nettbutikken, og det viser seg at de har massevis av MacBooker inne! Mens Oslo-butikken måtte bestille fra Kina for at jeg skulle få en... Helt håpløst. Jeg avbestilte fra Oslo-butikken, pushet på nettbutikken for å få sendt den på dagen fordi jeg har ventet så lenge, (de sa først de ville bruke omtrent 2 dager å sende den) og fikk den på døra dagen etterpå. :) Lykkelig eier av en MacBook Pro nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...