Gå til innhold

Blir "nektet tilgang" til gammel harddisk i ny pc


Anbefalte innlegg

hei, jeg trenger hjelp :(

 

Jeg koblet i dag harddsiken fra min gamle pc til en ny.

Jeg får åpne alle mapper, men ikke filer. Filmer, bilder og musikk har jeg ikke tilgang til, vet ikke hvorfor :dontgetit:

 

b898ea3ea69d.jpg

 

jeg prøvde åpne filer ved å gå inn egenskaper --> sikkerhet --> avansert --> eier. Men det hjelper ikke.

 

Hvorfor er det slik?

 

Da jeg åpner bilder får jeg beskjed: dette bildet kan ikke åpnes fordi du ikke har nødvendig tilgang til filplassering.

 

noen som kan hjelpe?

takker for all hjelp! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke endret eier ? Egenskaper -> sikkerhet -> avansert -> eier " velg rett eier i listen og kryss av for "replace owner on subcontainer and objects" (vet ikke hva det heter på norsk).

Er det Vista eller 7 du bruker ?

 

Endret: Vær snill å endre emnetittelen til noe beskrivende. Det er så mye enklere å navigere rund i forumet når man kan se hva tråden handler om bare ved å lese emnetittelen. (Les hva retningslinjene sier om emnetittler.)

Endret av k-orm
Lenke til kommentar

Du får ikke endret eier ? Egenskaper -> sikkerhet -> avansert -> eier " velg rett eier i listen og kryss av for "replace owner on subcontainer and objects" (vet ikke hva det heter på norsk).

Er det Vista eller 7 du bruker ?

 

jo jeg får endret eier, men det hjelper ikke. For hver mappe må jeg endre eier, bare etter det får jeg åpne den. Men med filer går det ikke. selv om jeg endrer eier, så åpnes de ikke.

 

Jeg har windows 7.

 

Edit: jeg tror ikke jeg kan endre emnet nå. Eller kan jeg?

Endret av osloru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...