Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:15 Skrevet tirsdag kl 00:15 Har du spist ost i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 10:46 Skrevet onsdag kl 10:46 (endret) Har du lurt av Diskusjon.no sin Aprilspøk i dag? Jeg gjorde det, og innså ganske fort det var en Aprilsnarr. Og jeg holdt tyst og spilte med. 🤗😏 Jeg personlig mener at det er den beste April spøken Diskusjon.no har faktisk hatt. 😌😏 Endret onsdag kl 11:02 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:53 Skrevet onsdag kl 12:53 Vi skjønte også at dette var 1. aprilspøk. Har du narret noen i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 22:07 Skrevet onsdag kl 22:07 Ikke i dag. Ble med på det i går. 🤗 Ser du på første måneferden på over 50 år nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:08 Skrevet i går, 00:08 Er du interessert i verdensrommet??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:34 Skrevet i går, 01:34 Tror du det vi drømmer om når vi sover er en del av virkeligheten? Det gjør jeg. ☺️😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:19 Skrevet i går, 02:19 Vi er dessverre litt skeptiske til sånt. Tror du på engler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå