Gå til innhold

Svar med smileyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:nei:

Har du lurt av Diskusjon.no sin Aprilspøk i dag? Jeg gjorde det, og innså ganske fort det var en Aprilsnarr. Og jeg holdt tyst og spilte med. 🤗😏 Jeg personlig mener at det er den beste April spøken Diskusjon.no har faktisk hatt. 😌😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Skrevet

:nei: jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se og sanse, men engler tror jeg ikke på.

Tror du på gjenferd?

Skrevet

🤔 både ja og nei.

Spoiler

Hvis vi følger logikken i at noe som flyr som ikke er identifisert er en ufo - ja.
Utenomjordiske romskip som besøker jorda for å se hvordan den styrende rasen er - tja, jeg heller nok mot nei, men hvem vet, ingenting er umulig.

Tror du Loch Ness-dyret finnes, hva enn det måtte være?

Skrevet

:shrug: jeg tror det er en liten mulighet for at det fins noe som folk har sett og mistolket som et slags sjøuhyre, både med Seljordsormen og Loch Ness-uhyret, men hvem vet.

Spoiler

Jeg sjekker google maps for å finne Seljordsvatnet, og rett sør for byen/tettstedet Seljord ved nordvestenden av vannet er det er sted som heter Brødlaus 😆😀 det er det faktisk ikke langt unna her jeg bor også (Brødløs) 😀

Liker du sudoku?

• Liker 1
Skrevet

:yes: jeg løser kryssordet i Vi Menn hver uke, samt ekstra påskekryssord og kryssordet i hver utgave av NAF's medlemsblad Motor.

Liker du banansplit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...