TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april Skrevet 1. april (endret) Har du lurt av Diskusjon.no sin Aprilspøk i dag? Jeg gjorde det, og innså ganske fort det var en Aprilsnarr. Og jeg holdt tyst og spilte med. 🤗😏 Jeg personlig mener at det er den beste April spøken Diskusjon.no har faktisk hatt. 😌😏 Endret 1. april av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Skrevet 1. april Vi skjønte også at dette var 1. aprilspøk. Har du narret noen i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april Skrevet 1. april Ikke i dag. Ble med på det i går. 🤗 Ser du på første måneferden på over 50 år nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Skrevet 2. april Er du interessert i verdensrommet??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april Skrevet 2. april Tror du det vi drømmer om når vi sover er en del av virkeligheten? Det gjør jeg. ☺️😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Skrevet 2. april Vi er dessverre litt skeptiske til sånt. Tror du på engler??
N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se og sanse, men engler tror jeg ikke på. Tror du på gjenferd?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Skrevet 6. april 🤔🤔 Vi er litt usikre der Tror du på Ufoer??
N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april 🤔 både ja og nei. Spoiler Hvis vi følger logikken i at noe som flyr som ikke er identifisert er en ufo - ja. Utenomjordiske romskip som besøker jorda for å se hvordan den styrende rasen er - tja, jeg heller nok mot nei, men hvem vet, ingenting er umulig. Tror du Loch Ness-dyret finnes, hva enn det måtte være?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Skrevet 6. april 🤔🤔 Vi er usikre der også Tror du at Seljordsormen finnes??
N-4K0 Skrevet 7. april Skrevet 7. april jeg tror det er en liten mulighet for at det fins noe som folk har sett og mistolket som et slags sjøuhyre, både med Seljordsormen og Loch Ness-uhyret, men hvem vet. Spoiler Jeg sjekker google maps for å finne Seljordsvatnet, og rett sør for byen/tettstedet Seljord ved nordvestenden av vannet er det er sted som heter Brødlaus 😆😀 det er det faktisk ikke langt unna her jeg bor også (Brødløs) 😀 Liker du sudoku? 1
N-4K0 Skrevet 8. april Skrevet 8. april jeg løser kryssordet i Vi Menn hver uke, samt ekstra påskekryssord og kryssordet i hver utgave av NAF's medlemsblad Motor. Liker du banansplit?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Skrevet 8. april 😋😋 Har du sjokolade hjemme??
MR SPEED Skrevet 8. april Skrevet 8. april + er det noe med ivo caprino hjemme hos deg dere du vi youtube er lov
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Skrevet 8. april Har du suppebokser hjemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå