Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Skal du kjøpe brus potetgull og snop i dag??
75192 Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar 👎👎👎👎👎 fikk det på døra i dag fra oda snop yes har du dere vi oss blomster hjemme nå, tar det fra rage 😍😍😍😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Har du spist Tikka Masala i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Gleder du deg til våren??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar (endret) Gruer du deg til den dagen vinteren blir ekstremt kort i hele Skandinavia, og ekstreme varme sommer dager? 🤔🤔 Endret 1. februar av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar vi gruer oss til ekstreme varme sommerdager Hadde du valgt sprengkulde foran tropevarme hvis du måtte velge mellom de to??
N-4K0 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar jeg takler ikke noen av delene, men jeg ville heller hatt tropevarme enn sprengkulde, i hvertfall hvis jeg hadde tilgang til basseng eller badested for nedkjøling. Liker du salt godis?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar 😋😋 Liker du salt godis bedre enn søtt godis??
N-4K0 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar 🤔 det spørs, noen ganger foretrekker jeg søtt, andre ganger salt. Kunne du tenkt deg å lære treskjæring for å kunne lage kule trefigurer?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar 🤔 (Kanskje) Har du sett meg streame idag?
75192 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar (endret) 👎👎👎👎spillet Rage åsen hadde du dere vi oss teagerrt på en ny IS TID Da😢😢😢😢😢😢😢😢😢 Endret 1. februar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Har du spist snop nå i natt??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) (Kveldsmat) Har @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kost seg med stemmen min i går, slik jeg har? 🙂😏🤔 Endret 2. februar av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Vi hadde nettrøbbel og var uten nett lenge i går kveld. Har du drukket brus nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi hadde nettrøbbel og var uten nett lenge i går kveld. Har du drukket brus nå?? Ahh, det er noe dritt ass. 😳🥺 Men frykt ikke, det er alltids mulig og se opptaket av streamene mine da. På YT-kanalen min. Eller bare trykk på selve streame videoen jeg har delt i streame-tråden min her inne. 🤗☺️ Tilbake til leken: Skal du se opptakene av gårsdagens streamene mine? Endret 2. februar av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Vi har planer om det Har du vært på butikken i dag?? 1
75192 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar (endret) 😁😁yes nå 60 liter sukkerfri cola zero da har dere du vi oss skrive 123456789987654321 da Endret 2. februar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar sier vi til sukkerfri brus Drikker du juice nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå