Gå til innhold

Trenger nye printer - Canoen et godt valg?


Anbefalte innlegg

Trenger en ny skriver da den gamle drittprinteren C40ux var et totalt bomkjøp. Bare problemer med den.

 

Dette er kravene:

 

- Driftsikker (skal ikke han printer som bare printer ut av og til :lol: . Har god erfaring med slike printere)

- ikke for dyre patroner (dette er et viktig krav)

- ikke for stor, og helst mindre enn min nåværende c40ux printer. Størrelsen er forresten moren min sitt krav

- Mulighet til å printe ut bilder i god kvalitet på fotopapir (ikke et "must", men hadde vært stilig å ha muligheten)

 

Prisen kan være mellom 1000 og 1700kr, men helst ikke så høy pris som 1700kr.

 

Moren min vil helst kjøpe hos en vanlig butikk (da blir det komplett data eller digitalimpuls), evt maser jeg igjennom PSdata.no da jeg har meget god erfaring derfra.

 

PÅ forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tar du med reklame avisen til elkjøp til lefdal får du en såkalt "150%" prisgaranti 8)

 

det ekke dumt !

 

Jeg er klar over den løsningen, men mamma ønsket ikke å styre med det. Shit au, ikke mine penger.

 

Her kommer et superkort minitest/erfaringer første dagen:

 

Åpnet pakken og det "vanlige" fulgte med, altså strømledning, printer, manual og drivere, men ikke usb-kabel, noe som heller ikke er vanlig. Imponerende nok spurte Elkjøp betjeningen om jeg hadde dette før jeg kjøpte den.

 

Designet er ganske pent å lekker synes jeg. Den tar ikke for mye plass og man kan dytt inn skuffene der arket kommer ut og den som holder den oppe, noe min mor satte stor pris på. Strømadapteret som man gjerne har midt på strømledningen som en stor kloss er passert under skriveren og plassert inn i designet. Dette gjør seg meget godt. Ellers er toppen av børstet stål eller noe sånt (har ikke gransket), men uannsett hva det er så gjør det seg meget godt.

 

Å innstalere patronene og drivere går som en lek, men at man må kalibrere skriverhodene manuelt er litt tungvint, men dette går uannsett veldig fort, og som utrykket sier: "Selvgjort er velgjort".

 

Det følger også med diverse programmer. Innstalasjonen var enkel og grei. Jeg har ikke testet dem noe særlig i praksis, men det virker enkle og brukervennlige. Å printe ut fotobilder slik jeg ville gikk smertefritt.

 

Den er meget stillegående, og fotoutskriftene imponerende gode. De er faktisk så gode at du kan feste dem i album for å ta vare på dem. Å printe fotobilder tar noe tid, men vanlig skriftsider går lynraskt og i flott kvalitet. Feks. en webutskrift går også veldig fort, og et program som følger med gjør at man kan ta utprint fra siden man er på ved hjelp av et tastatrykk, og 1-2-3 og du har siden på papir. Absolutt nyttig.

 

Printeren virker veldig god, og jeg har enda ikke noe vesentlig å utsette på den. Førsteinntrykket er topp, og tror nok at denne printeren er god nok for en sekser.

 

ps: Klokken er 2 om natten, jeg er trøtt og skriver sikker mange feil, men orker ikke å lese igjennom og tenke på å skrive riktig.

 

Natta. Nå har Jon Blund kommet. zzz...zzz...zzz...zzz...zzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...