Gå til innhold

Kommentarer på min første HTML-side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for tilbakemeldingen...bildet hadde jeg glemt å "skrive inn i html koden" og har ikke lastet opp bildet heller :-? ...og jeg skal prøve å sette menyen høyere...osv :) , bildet var også det som gjør siden kul...ellers ser den bare stygg ut

Lenke til kommentar

Bildet/logoen er lekker(t).

 

Linkene på menyen er på engelsk. Hvorfor?

 

Når jeg ser på siden på laptopen (1024x768) ser det ut som at det kommer flere nyheter (er det det de er?) men så blir jeg nesten litt skuffet når det ikke er noe mer der. Skaff deg noe bunntekst der (copyright, om siden, osv).

 

Så var det det med 'Kontakt' igjen: Det er de ferreste som gidder å sette opp en konto i outlook eller hva nå enn de bruker bare for å si deg noen få ord. Lag deg et skjema slik at brukerne av siden din kan kontakte deg uten å måtte tulle med et e-post program.

 

Nyhetene dine: Overskriften bør være fet, det bør stå en dato ved av overskriften (Siden er endelig oppe - 20.06.03). Det bør være to <br>´er etter overskriften:

Siden er endelig oppe - 20.06.03

 

Fortsatt noen bugs osv på siden men det vil jeg fikse etter hvert....

Jeg vil sette opp noen downloads , litt art (wallpapers ol.)...

Jeg kan ikke html no serlig enda men lærer

 

Sjekk skrivefeil.

 

Skriv ordentlig norsk! (F.eks. så heter det heter 'noe' og ikke 'no').

 

Nå har jeg bare sett på design, og ikke på html-koden din. Den får du sjekke selv med W3-validatoren eller Dr. html.

 

Lykke til videre med siden din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...