Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Priser på service


Anbefalte innlegg

Ser at bilen min kanskje kunne hatt godt av en tur på service nå, og siden eg ikke har hatt bilen på service før, så lurer jeg på hvor mye en slik time koster...

 

Vet det ligger på forskjellige nivåer fra sted til sted - Har en Toyota Corolla 2003-modell, og dermed er det Jæger som eg nok kommer til å bruke

 

Hva slags steder bruker dere ?:)

 

Til info har jeg hatt bilen i vel ett år nå, og føler det nå er på tide med en service

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier jo ingenting om hvor du bor. :)

 

Merkeverksteder ligger på 900,- til 1200,- timen vanligvis. Mekonomen er vel f.eks noe billigere.

 

Vet du hva som trengs å gjøres. Hørtes litt spesielt ut med "bilen min kanskje kunne hatt godt av en tur på service". :)

 

Ville kanskje tatt den med til det verkstedet du velger og spurt om de syntes at bilen trenger noe service. Se i servicehefte om det er lenge siden sist.

Lenke til kommentar

Bor i Bergen, så er nok en del forskjellige alternativer å bruke her.

 

Er ikke noe spesielt jeg ser at bør fikses på (mulig at noen filtre kan være grei å få skiftet ut), men føler at det kan være lurt å la bilen få en totalsjekk, slik at jeg er sikker på at bilen er i tip top shape :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ikke hva slags verksted som holder til borti der men mekonomen er nok greie. Da ville jeg dratt bort dit, spurt om time og sjekke om det er noen slitedeler som bør skiftes ut. Væsker, reimer, bremseskiver, pærer og filtre er det jeg kommer på. Kanskje du bør ta med serviceboka inn hvor det står hva som skal gjøres på service til vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...