Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva defineres som en liten penis?


Gjest Lurer og lurer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre får du ingen :)

 

Hadde det vært et reelt ultimatum hadde jeg nokk valgt det som tok livet av meg.

Ville ikke overlevd ett par uker uten mr.pølse.

Så ingenting om å ta hele greien. Hodet klarer du deg fint uten. Greit nok at glans er følsom og ladida, but you could get by ^^

 

NOK en penis-størrelse-diskusjon! Når skal det ta slutt?

 

1) Størrelsen er ikke så viktig, ja, hvis den ikke er under 5-6 cm fullt erigert, naturligvis.

2) Å ha en stor slapp «en», er ikke bedre enn å ha en «kjapp», liten en.

3) Lær deg heller å bruke utstyret du har fått. DET er viktigere enn størrelsen.

Nok en unødvendig gjest!

 

Gjennomsnitte på en fitte er ca 10 cm, har du veldig lang penis, får du ikke hele inn.... Og lengden er ikke noe å skryte av hvis den er like tykk som en gjennomsnittlig pekefinger!

 

just my 2 cent...

Your 2 cents mean shit når du ikke vet hva du snakker om. Dybden på skjeden er i gjennomsnitt 10 cm. Når den klargjøres for samleie utvides den betraktelig. Om vi sier jeg er 10 cm i "normal" tilstand utvider jeg meg med rundt 7-8 cm.

Lenke til kommentar

Gjennomsnitte på en fitte er ca 10 cm, har du veldig lang penis, får du ikke hele inn.... Og lengden er ikke noe å skryte av hvis den er like tykk som en gjennomsnittlig pekefinger!

 

just my 2 cent...

 

Hvor er det du vil med denne posten din?

Endret av Kjetil_91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjennomsnitte på en fitte er ca 10 cm, har du veldig lang penis, får du ikke hele inn.... Og lengden er ikke noe å skryte av hvis den er like tykk som en gjennomsnittlig pekefinger!

 

just my 2 cent...

 

Hvor er det du vil med denne posten din?

Innbille seg selv at han kan noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Gnetics Extender Penisforlenger - http://no.gneticsextender.com Har nå brukt Gnetics Extender i ca 5 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...