Gå til innhold

cell max?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Produktet inneholder:

Maltodekstrin

Kreatin monohydrat (Kre-Alkalyn)

og noen par aminosyrer

---

 

350kr for 2kilo.

 

Synes prisen var ganske grei for rundt 150g med Kre-Alkalyn, aminosyrer og litt sukker. Mens hvis du ikke vet hva produktet gjør for deg eller hva som er hensikten, så hvorfor invensterere penger i et produkt med fancy navn?

Lenke til kommentar

Produktet inneholder:

Maltodekstrin

Kreatin monohydrat (Kre-Alkalyn)

og noen par aminosyrer

---

 

350kr for 2kilo.

 

Synes prisen var ganske grei for rundt 150g med Kre-Alkalyn, aminosyrer og litt sukker. Mens hvis du ikke vet hva produktet gjør for deg eller hva som er hensikten, så hvorfor invensterere penger i et produkt med fancy navn?

 

 

jeg lurte på om det var bra etter styrketrening, og det står at den er bra etter trening. så derfor lurte jeg på om det var lurt, for og være sikker.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

bytt ut protisen med gainer?

 

så på en big mass gainer nå, var faktisk bra med proteiner og karbo.. trenger jeg bare og bruke det da heller? eller kan du si litt om det? :p og billig , funker det bedre? og smaker det dritt av det ? eller er det godt?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

jeg synes big massen smaker mye bedre enn den protinshaken de har på pf. du kan jo kjøpe vanlig kreatin itillegg til gainern, hvis du vil begynne på kreatin. Husk å spise masse vanlig mat itilleg, hjelper ikke bare å drikke gainer hvis du vil opp i vekt ;)

Lenke til kommentar

jeg synes big massen smaker mye bedre enn den protinshaken de har på pf. du kan jo kjøpe vanlig kreatin itillegg til gainern, hvis du vil begynne på kreatin. Husk å spise masse vanlig mat itilleg, hjelper ikke bare å drikke gainer hvis du vil opp i vekt ;)

 

 

er vant til proteinshake :p men ville egentlig begynne og bruke cell max etter trening, og proteinshake sammen med frokosten og kveld, ja jeg spiser veldig mye mat, har gått opp 10 kilo siden jeg begynte og trene ;) men det går vel an og begynne bare med gainer å? vil ikke begynne med kreatin :p. eller cell max og proteinshake? eller big mass og cell max? :p er litt usikker amma, men det jeg vil er og gå opp i vekt og bli sterkere, veier 70-71 kilo nå.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

hvis du ikke vil begynne på kreatin, kan du jo droppe cell maxen. For det er nemmelig kreatin i den.

 

åja det blir det samma, bare det ikke blir bare kreatin. men funker det bra med cell max etter trening heller? + proteinshake ellers? er det mye kreatin i det? men er det ikke sånn at hvis mann bruker kreatin så tar man det en måned så pause en måned? er det sånn med cell max å?..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Trykk her står vel det meste om kreatin. Mange som sier man må ta pauser, og mange som sier at man ikke trenger det, (står at det ikke er vitenskaplig bevist at man må ta pauser i artikkelen) Jeg tar en liten pause etter sånn etter ca 4 måneder. I en dose Cell max er det ca 5gram kreatin, noe som tilsvarer en vanlig dose med bare kreatin. skal helst ha 15g iløpet av dagen. 5g en halvtime før trening og 5g rett etter og 5g på kvelden eller morgenen avhengig av når på døgnet du trener. Hvorfor har du hengt deg opp i den Cell Maxen egentlig? jeg hadde heller kjørt på med ren kreatin og gainer ved siden av, mye av all det kosttillskuddet som selges er helt unødvendig med mindre du er kroppsbygger. vanlig kost med litt protis/gainer ved siden av holder i massevis ;) Endret av Reka87
Lenke til kommentar

Trykk her står vel det meste om kreatin. Mange som sier man må ta pauser, og mange som sier at man ikke trenger det, (står at det ikke er vitenskaplig bevist at man må ta pauser i artikkelen) Jeg tar en liten pause etter sånn etter ca 4 måneder. I en dose Cell max er det ca 5gram kreatin, noe som tilsvarer en vanlig dose med bare kreatin. skal helst ha 15g iløpet av dagen. 5g en halvtime før trening og 5g rett etter og 5g på kvelden eller morgenen avhengig av når på døgnet du trener. Hvorfor har du hengt deg opp i den Cell Maxen egentlig? jeg hadde heller kjørt på med ren kreatin og gainer ved siden av, mye av all det kosttillskuddet som selges er helt unødvendig med mindre du er kroppsbygger. vanlig kost med litt protis/gainer ved siden av holder i massevis ;)

 

okei, men da holder det bare med gainer og bra kosthold da? går vel ann og bli stor av det å? men så klart etter en stund :p men gainer funker det og blande med vann uten at det smaker dritt, eller melk? tenkte på vann, siden da kan jeg ta det rett etter trening.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...