Gå til innhold

Si hei sann til HTC Mondrian


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du ikke sett de stygge youtube videoene som ser helt forferdelig ut!

 

 

ikke multitouch

 

ikke copy paste

 

ikke multitasking

 

kan ikke bruke programmer eller spill fra tidligere versjoner av Windwos mobile

 

htc,samsung og andre mobilselskaper kan ikke lage sine egen grensesnitt, som touchwiz og htc sense

 

osv osv

 

Dette er jo funksjoner som microsoft har valgt å utelate fordi de mener at deres løsning er bedre. For mange vil WP7 sin "multitasking" gi en bedre brukeropplevelse pga lengre batterilevetid. Av det jeg har hørt ser office for WP7 relativt imponerende ut, og microsoft har sikkert løsninger som kan erstatte klipp/lim. Og at WP7 ikke støtter multitouch er tull, et av systemkravene til WP7 er multitouch.

 

Legger til: Endelig er qualqomm ute med 45 nm snapdragon prosessor.

 

Du kommer med påstander, jeg retter på den/de. Da skulle jeg gjerne se dine kilder, du må jo stå for det du sier.

 

Det er lett og se at du ikke har satt deg inn i WP7 også, multitouch utsagnet var jo helt på jordet, multitasking er sjeldent at en bruker ønsker. Og copy paste har microsoft forklart hvorfor de har utelatt og laget en mer elegant løsning, google. Og touchwiz og lignende er jo bare for operativsystemer som allerede har dårlig grensesnitt, jeg er glad for at det blir laget et standard godt grensesnitt.

 

Etter å ha sett en youtube video kan man ikke dømme operativsystemet.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Privat har jeg en HTC Hero. Jeg ar også prøvd en del desire tlf, og jeg her in love med android. Men mangfold gir mening, så når jeg skal nå/snart/når? bytte ut min urgamle HTC s730 jobbtelefon så vurdere jeg en Winphone7 telefon. Hovedsakling for å få erfaring fra begge plattformer.

 

Men er det virkelig snakk om okober før man kan begynne å forvente telefoner med winphone7? Jeg har hacked winphone7 emulator og.... vel.... jeg vil ikke kalle det strøkent, men det er rimelig bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...