Gå til innhold

Bilder tatt med Sony Ericsson T610


Anbefalte innlegg

Sikkert mange som lurer på kordan kamera er på telefonen.

Her har eg tatt noken bilder inne og ute, mørkt og lyst!

Når det er mørkt så blir ikkje bilda bra nei!

 

 

http://home.no.net/leifbob/bilder/t610bilder/

 

 

Bilde(1).jpg

 

Bilde(10).jpg

 

Bilde(11).jpg

 

Bilde(12).jpg

 

 

Bilde(2).jpg

 

Bilde(3).jpg

 

Bilde(5).jpg

 

Bilde(6).jpg

 

Bilde(7).jpg

 

Bilde(8).jpg

 

Bilde(9).jpg

 

little.jpg

 

stort_natt.jpg

 

stort_dag.jpg

 

lite_natt.jpg

 

lite_dag.jpg

 

 

Hmm... holde telefonen samme veg ved vannrett / loddrett bildetaking neste gang ja!

Dei 2 nederste er tatt med natt/dag med laveste oppløysinga!

Blåtann er digg!

 

(Yara, veit at eg posta samme mld i ein anna post... men ikkje sikkert alle leiter der)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De 2 siste av de store bildene så konkave ut (eller konvekse, glemmer det alltid), men det er vel på grunn av formen på tv'en :)

 

Ser også at bildene kan forveksles med bilder tatt av 7250. Bare at det er "widescreen" på nokiaen. Også er ikke bildene mer kornete i kantene enn i midten - stort pluss :yes:

 

Veldig søt pus btw :)

Lenke til kommentar
De var kornete...... Tror jeg ville "ordnet" de litt i photoshop før jeg la dem i fotoalbumet.

 

Eh.. halloooo? Noen hjemme oppi der??

 

Hele vitsen med å legge ut disse bildene var å se hvilken bildekvalitet det faktisk var på T610. Ikke hvor bra photoshop er, eller hvor bra det kan bli etter å ha blitt behandelt via ørten bildeprogrammer. Det vet vi nok allerede de leste av oss..

Lenke til kommentar
"]De 2 siste av de store bildene så konkave ut (eller konvekse, glemmer det alltid), men det er vel på grunn av formen på tv'en :)

 

Ser også at bildene kan forveksles med bilder tatt av 7250. Bare at det er "widescreen" på nokiaen. Også er ikke bildene mer kornete i kantene enn i midten - stort pluss :yes:

 

Veldig søt pus btw :)

 

http://home.no.net/leifbob/bilder/Sofi/Pusen.JPG <-- Der er Sofi i større / bedre kvalitet på bildet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...