Gå til innhold

Ta i bruk Spotify uten invitasjon


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noen problemer med å høre på reklamesnutter for å få gratis tilgang til musikk, men jeg har ikke lyst til å betale £9 i måneden for noe jeg aldri eier, kun låner, men har ingen problemer med å høre på reklame for å "låne" musikk, akkurat som radio.

Du har vel ikke TV da regner jeg med? Det er også betaling for noe du aldri eier.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det var? Piratkopiering skjer uten tillatelse fra rettighetshaverene, Spotify free er helt og fullstendig lovlig.

 

osv...

 

At det er lovlig er en ting, men det er fremdeles like mye snylting som det piratkopiering er!

 

Å dette begrunner jeg med at de ikke tjener penger på at sangen spilles av, reklameinntektene til spotify har stadig vært i media, artister klager over latterlige utbetalinger osv! *De ekstremt små summene som har vært nevnt har ingen betydning i denne sammenheng*

 

Så jo, jeg setter dem side ved side, med rett. Tv-og radiosendinger eier du heller ikke, boikotter du disse også da? Selv om man ikke eier ett medium bør man like godt betale for det!

Lenke til kommentar

Tror det er veldig få som har musikksamlingen sin i Flac. Men tror det vil komme etter hvert.

 

Men så lenge Spotify Free er lovlig så får de som er fornøyd med den bare bruke den. Tror de vil kutte ut Spotify Free om ikke altfor lenge og erstatte den med Spotify Open. Har personlig ingen problemer med å betale 99 kr i måneden for å leie et par millioner med sanger.

 

Når folk ser at reklame på Spotify faktisk hjelper, og har en effekt vil kanskje flere benytte seg av den. Det blir jo akkurat som reklame på Radio.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok spotify har funnet forretningsmodellen nå. - I likhet med mange andre synes jeg 99,- /mnd er altfor dyrt, og de kan bare glemme å få med seg massemarkedet på den prisen. - Men med det nye 49,- abonnementet, og kanskje de burde komme med et enda rimeligere med begrenset nedlastnig (som i open), da er det noe å vurdere....

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noen problemer med å høre på reklamesnutter for å få gratis tilgang til musikk, men jeg har ikke lyst til å betale £9 i måneden for noe jeg aldri eier, kun låner, men har ingen problemer med å høre på reklame for å "låne" musikk, akkurat som radio.

Du har vel ikke TV da regner jeg med? Det er også betaling for noe du aldri eier.

Stemmer, jeg ser sjelden på TV-programmer og har ikke en egen TV. Jeg bruker stort sett BBC iPlayer hvis det er noen interessante programmer jeg har lyst til å se. Funker kjempefint.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det spotify tjener på gratismedlemmene er oppmerksomhet, både i pressen og i Word of Mouth. I tillegg til at terskelen til å betale er mye lavere for gratismedlemmene.

 

Jeg mener, bare se på Wimp. Uten gratisversjon eller noe sinnsykt fantastisk for å kompansere, var det et fullstendig dødfødt prosjekt :ermm:

Endret av KRIGBERT
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...