Gå til innhold

Får ikke til facebook-chat i innebygd direktemeldingsprogram (ubuntu)


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Nettopp lasta ned den nye ubuntu-versjonen, og brukte det innebygde direktemeldingsprogrammet til å logge meg på msn uten problem. Men så ser jeg at jeg også kan logge meg inn på facebook-chat med dette programmet, men det fungerte ikke helt som ønsket. Skriver inn mail og passord til facebook-kontoen, men får nettverksfeil.

 

Noen idé om hva jeg kan gjøre for å få til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ohh, Lese er en fin ting =)

 

Men, ser likevel ikke ut som det hjalp stort. Lagde brukernavnet på den siden du linket til, så skrev jeg inn brukernavnet i programmet, etterfulgt av passordet jeg alltid logger inn med på facebook. Fortsatt "Koblet fra - Nettverksfeil"

 

Flere gode forslag?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet med "authentication failed" i facebook chat via empathy. Løsningen for meg var å logge ut og inn av facebook sin webside etter at brukernavnet var opprettet. Dvs ikke bare lukke og åpne nett-siden som jeg vanligvis gjør. Nå fungerer det brillefint. Det går også fint å bruke en jabber-klient med [email protected]

Lenke til kommentar

Tror ikke chatten fungerer på to steder samtidig. Sånn at hvis du ikke logger ut sikkelig av facebook siden så vil det ikke fungere. Er i hvertfall sånn jeg har opplevd det i starten. Kan være at det bare var første gangen :)

Endret av Xipil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...