Gå til innhold

Er dine målsetninger oppnåelige?


Anbefalte innlegg

Leste en artikkel her for en ukes tid siden eller så:

http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/diet_and_fitness/article7122173.ece

 

Den er på engelsk, men ganske lettlest.

Veldig kort fortalt handler den om undertøysmodeller, hva som kreves for å være klar for en fotoshoot osv.

Er det realistisk å tenkte at man skal ha en veldig lav fettprosent, blodårer her og der for "mannen i gata" som trener relativt målrettet på treningssenteret?

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dine resultater oppnåelige?

Mine resultater har jeg jo allerede oppnådd? :hmm:

 

Mener du mål, så svarer jeg ja. Jeg er en person som fullfører det jeg går inn for.

Nå er derimot ikke målet mitt å gå rundt med superlav fettprosent og alt det der, da det ikke gir meg noe. Det gjør derimot følelsen av å være i form.

Lenke til kommentar

Nå er det jo ganske få folk som gjør alt får å se mest ripped ut. Liksom ingen du treffer på byn som har gått gjennom et helvette for å show-off en dag i byn.

 

For de fleste menn holder det å ha fettprosent ca 7-10% og muskler for å bli sett som veltrent.

 

Eller som different sier;

Lett å ha fettprosent nede i %4-10 hele året ved å tenke livsstil. En livvstil som innebærer %4 fett i året tror jeg ikke passer meg, der jeg elsker mat alt for godt og kan ofte overspise meg med god samvittighet. Også er jo målet mitt å bli stor og stærk, der det ikke har så veldig stor fokus på fettprosent.

Lenke til kommentar

Er dine resultater oppnåelige?

Mine resultater har jeg jo allerede oppnådd? :hmm:

 

Mener du mål, så svarer jeg ja. Jeg er en person som fullfører det jeg går inn for.

Nå er derimot ikke målet mitt å gå rundt med superlav fettprosent og alt det der, da det ikke gir meg noe. Det gjør derimot følelsen av å være i form.

Enig her. Men mye vil jo alltids ha mer, så man vil vel alltid finne noe som kan "fikses" på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...