Gå til innhold

Dere som har en: Er T610 bra? Synspunkter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ber deg om IKKE å gå etter andre sine meninger om dette.. Kun DU som kan finne ut hvordan du synes den er.. Har bestillt meg en selv jeg for å finne ut om den er bra eller sux.. Er den ikke bra så er det bare å selge den...  :roll:

 

Hvorfor ikke?! Da kan man få litt info om telefonens fordeler og ulemper. Jeg skal selv kjøpe meg en ny mobil og vil gjerne vite andres erfaringer også. Samt samle info fra tester o.l.

Lenke til kommentar

Super telefon, litt treig sms mener noen/andre ikke. Jeg er i gruppen som mener at sms'en er helt fin og genial i forhold til den telefonen jeg hadde før (v66). Ellers er alt bra, solys kan være litt plagsomt, men det er en bagatell som egentlig alle mobiler strever med!

Jeg sliter litt med grps wap på netcom'en min, men det er vel bare meg.

Alt med email, mms osv er oppe å går.

Bildene er veldig bra!

Skulle nesten hatt mer minne!

 

Jeg anbefaler telefonen =)

Lenke til kommentar
Ja det er greit nok,men jeg ville i det minste ha gått til deres nærmeste forhandler å prøvd den i 10-15min..  :yes:

 

 

første 10-15 minuttene du leker deg med en ny mobil blir du helt forelska uansett, du tenker bare: stiiiiliiig, denne mååå jeg ha, så da kan man jo liksågodt kjøpe den...

 

forresten noen som vet om elkjøps 30 dagers retur gjelder på mobiler, da kunne man jo kjøpt den der, testa den, levert den inn igjen, så evt. kjøpt den der den er billigst.... :D

Lenke til kommentar
har den diktafon?

 

Det lurer jeg også på. Det står at den har det, men det er ikke nevnt i noen av testene. :roll:

 

klart det ! Du kan tilogmed ta opp under en samtale :D Litt 007 over det, eller hur ? :wink:

 

Jeg fikk en T610 med suseproblemet og det er IKKE så lite som folk har sagt. Bråker noe helt j*vli min :evil: Kan jeg gå å få en ny i butikken da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...