Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette et bra kjøp? Honda Accord!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Honda biler er som regel veldig gode biler, men sjekk eldre modeller for rust, og at service og slitedeler er skiftet og registerreim, hvis bilen er gått såpass langt..etc

gjerne hørt med andre som kjører Honda and erfaringer.

Skrevet (endret)

Min far sier at 35.000 kr var veldig dyrt for en såpass gammel bil.

Kanskje det andre også har tenkt, siden annonsen har vært ute i noen uker tidligere.

Endret av Algaren
Skrevet (endret)
Syns den bilen så veldig bra ut. Er langt mellom de strøkne og originale gamle japsebilene nå. Synd at den neste eieren har tenkt å ødelegge den med senk og sot.

for en gubbeholdning. kan da vel senke og sote uten att han ødelegger bilen!

Endret av Ovechk1n
Skrevet
Syns den bilen så veldig bra ut. Er langt mellom de strøkne og originale gamle japsebilene nå. Synd at den neste eieren har tenkt å ødelegge den med senk og sot.

For en rånerholdning.

Skrevet

For en rånerholdning.

Nå har det seg sånn at forumet er gammelt og ikke alle her inne er 18 år. Og alle har ikke samme smak, og ikke alle spiser kebab eller kommer fra samme etniske sted.

Faktisk, så skulle jeg ønsket jeg var 18 år igjen, men jeg kunne ikke tenkt meg forstanden til en 18 åring.

For å komme litt mer inn på topic igjen, så er det rom for pruting. Bilen har lagt lenge. Prisen er ønskeprisen til selger. Jeg ville prøvd meg med et bud på 22' og kanskje strukket meg til 25'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...